🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28144.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هواوی Y5 2019 با بدنه چرمی و بریدگی نمایشگر معرفی شد

این روزها استفاده از بریدگی نمایشگر تقریباً به یک استاندارد در صنعت موبایل تبدیل شده و حتی گوشی های اقتصادی جدید مانند هواوی Y5 مدل 2019 نیز از این طراحی بهره می برند. تلفن هوشمند ...

این روزها استفاده از بریدگی نمایشگر تقریباً به یک استاندارد در صنعت موبایل تبدیل شده و حتی گوشی های اقتصادی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - جدید مانند هواوی Y5 مدل 2019 نیز از این طراحی بهره می برند.

تلفن هوشمند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - مورد بحث که می توان آن را برادر کوچکتر Y6 Pro 2019 نامید، به تازگی توسط شرکت چینی و به دور از هیاهوی تبلیغاتی معرفی شده و قرار است سهم هواوی از بخش اقتصادی بازار را بیشتر کند.

در مقام مقایسه، مدل Y6 با نمایشگر 6.09 اینچی، رم 3 گیگابایتی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه شده بود که حالا هواوی Y5 2019 با یک رژیم لاغری سبک، به نمایشگر 5.71 اینچی (با نسبت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - نمایشگر به بدنه 84.6 درصد) در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - کنار رم 2 گیگابایتی و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی (با قابلیت تشخیص چهره) مجهز شده است.

به جز موارد فوق، محصول جدید هواوی در سایر مشخصات با برادر بزرگتر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - خود تفاوتی ندارد و از همان چیپست Helio A22 با حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایتی (قابل افزایش توسط کارت حافظه تا 512 گیگابایت) و البته اندروید 9 پای با پوسته EMUI 9 بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان

هواوی Y5 جدید از بدنه چرمی مشابه آنچه در گلکسی نوت 3 مورد استفاده قرار گرفته بود بهره می‌برد

اما نکته جالب درباره گوشی اقتصادی جدید هواوی، امکان خریداری آن با پنل پشتی چرمی (مشابه آنچه که در سامسونگ گلکسی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - نوت 3 و ال جی G4 مورد استفاده قرار گرفته) از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - جنس چرم مصنوعی Faux است که در دو رنگ مشکی و کرم به علاقه مندان عرضه می شود. هواوی Y5 2019 همچنین در رنگ آبی نیز به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - فروش می رسد که پنل پشتی این نسخه از پلاستیک - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - ساخته شده است.

با وجود برخورداری از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - بریدگی نماشگر، Y5 جدید از ویژگی متداول - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - دیگر این روزهای بازار یعنی ماژول دوربین دوگانه بی بهره بوده و وظیفه تصویربرداری در آن به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - لنز f/1.8 به همراه فلاش LED سپرده شده است.

باتری 3020 میلی آمپر ساعتی با قابلیت مدیریت هوشمند مصرف انرژی از دیگر امکانات هواوی Y5 2019 بوده که هنوز تاریخ عرضه و قیمت نهایی آن مشخص نشده است.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان
آنر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - 8S

آنر هم در روسیه از گوشی آنر 8S رونمایی کرده که از مشخصات یکسان ولی طراحی تا حدودی متفاوت بهره می برد. آنر 8S با قیمتی معادل با - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - 131 دلار روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone