🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28161.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت 10 هم در چهار نسخه‌ی مختلف عرضه می‌شود

پس از عرضه ۴ مدل مختلف از آخرین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 10، تصمیم سامسونگ برای در نظر گرفتن دو سایز مختلف گلکسی نوت 10 آنچنان هم عجیب نیست اما به گزارش ETNews سامسونگ قصد دارد ...

پس از عرضه ۴ مدل مختلف از آخرین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس 10، تصمیم سامسونگ برای در نظر گرفتن دو سایز مختلف گلکسی نوت 10 آنچنان هم عجیب نیست اما به گزارش ETNews سامسونگ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - قصد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - دارد دو نسخه‌ی 5G و LTE از پرچمداران بعدی خود در دو اندازه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - متفاوت عرضه کند. بنابراین گلکسی نوت 10 هم در چهار - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - نسخه مختلف عرضه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان  استان خراسان

بر اساس این گزارش و شایعات قبلی، گلکسی نوت 10 در دو اندازه‌ی مختلف ۶.۲۸ و ۶.۷۵ اینچی عرضه خواهد شد. این دو مدل شاید از نظر کاربران، آنچنان هم تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند اما کمپانی کره‌ای امیدوار است که بدین شکل بزرگترین گوشی سری نوت خود را به بازار عرضه کند.

دیوایس کوچکتر که از نمایشگر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - ۶.۲۸ اینچی بهره می‌برد، در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - واقع گزینه‌ای است که از لحاظ اندازه میان دو مدل گلکسی اس 10 و اس - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - 10پلاس قرار می‌گیرد. برخی کارشناسان این نسخه کوچکتر را گلکسی نوت 10e نامیده‌اند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان  استان خراسان

از سوی دیگر نسخه بزرگتر گلکسی نوت 10 که صفحه نمایشی ۶.۷۵ اینچی دارد کمی بزرگتر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - گلکسی اس 10 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - 5G خواهد بود تا شاید عنوان بزرگترین کهکشانی تاریخ را از آن خود کند.

به گزارش ETNews سامسونگ قصد دارد دو نسخه‌ی 5G و LTE از پرچمداران بعدی خود را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - در هر دو سایز گفته شده عرضه کند. بنابراین شاهد عرضه‌ی ۴ نسخه گلکسی نوت 10 خواهیم بود. البته کاربران می‌توانند این چهار نسخه‌ اصلی را با میزان حافظه‌های مختلف خریداری کنند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان  استان خراسان

شایعات حاکی از آن است که شش سنسور دوربین مختلف روی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - بدنه‌ی گلکسی نوت 10 تعبیه خواهد شد: دو دوربین سلفی در جلو و چهار حسگر در بدنه‌ پشتی دستگاه. اما مدل کوچک‌تر، یعنی گلکسی نوت 10e همراه با پنج دوربین و احتمالا در غیاب سنسور ToF به دست مشتریان خواهد رسید.

با این اوصاف، پیش‌بینی می‌شود که گلکسی نوت 10e (یا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - هر نام دیگری که برایش در نظر می‌گیرند) دوربین گلکسی اس ۱۰ پلاس را به ارث می‌برد و این در حالیست که نوت ۱۰ دارای سنسور ToF خواهد بود که در نسخه 5G گوشی گلکسی اس ۱۰ دیده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان  استان خراسان

به احتمال قوی و طبق سنت هرساله این کمپانی کره‌ای، کهکشانی بعدی سامسونگ مرداد ماه امسال معرفی خواهد شد و اواخر شهریور - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - ماه هم به بازار وارد می‌شود اما هنوز قیمت دقیق آن مشخص نشده و برای اطلاعات بیشتر باید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - منتظر شایعات بعدی بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پارامیدا نوشته شده درتاریخ 1402/03/25
سلام روز بخیر مرکز شما منطقه شهرک شهید رجایی خراسان سرویس دهی داره
پاسخ: بله در شهرک شهید رجایی شهر خراسان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone