🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28149.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از اوپو A9 با دوربین دوگانه و قیمت 270 دلار

شرکت Oppo امروز از میان رده جدید خود «اوپو A9» به عنوان جانشین گوشی A7 رونمایی کرد و آن را با قیمت 267 دلار به فروش گذاشت. محصول مورد بحث با نمایشگر کشیده، ماژول دوربین ...

شرکت Oppo امروز از میان رده جدید خود «اوپو A9» به عنوان جانشین گوشی A7 رونمایی کرد و آن را با قیمت 267 دلار به فروش گذاشت. محصول مورد بحث با نمایشگر کشیده، ماژول دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت، در سه رنگ سفید، سبز و بنفش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - به دست مشتریان خواهد رسید.

اوپو A9 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - از پردازنده 8 هسته‌ای و رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد

در نگاه اول، اوپو A9 با حاشیه های باریک صفحه و نمایشگر کشیده (نسبت ابعاد19.5:9) نشانگر یک طراحی به روز بوده که بریدگی نمایشگر قطره ای مکمل ظاهر مدرن آن خواهد بود. این نمایشگر IPS LCD با ابعاد 6.53 اینچ و پوشش گوریلا گلس 5، 90.7 درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده که در بین میان رده ها - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - رقم مناسبی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - به حساب می آید.

چیپست به کار رفته در محصول جدید اوپو Helio P70 ساخت مدیاتک بوده که از هشت هسته پردازشی با فرکانس 2.1 گیگاهرتز برخوردار است. این چیپست به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 و 6 گیگابایت رم، وظیفه پردازش امور را بر عهده داشته و دیتای کاربر را در 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا با کارت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - حافظه microSD) ذخیره می کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران

اوپو A9 از نظر نرم افزاری به اندروید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - 9.0 پای با پوسته ColorOS 6.0 مجهز - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - شده و با برخورداری از حالت GameBoost 2.0، تجربه گیمینگ مناسبی از بازی های روز را ارائه می - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - دهد.

در پنل - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - پشتی، شاهد حضور ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی هستیم که از فلاش LED دو رنگ و قابلیت night - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - scape 2.0 (برای عکاسی در - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - شب) در کنار HDR بهره برده و تصاویر را با کمک هوش مصنوعی پردازش می کند. دوربین سلفی هم 16 مگاپیکسلی بوده و توانایی ثبت عکس های پرتره را دارد.

باتری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - 4020 میلی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - آمپر ساعتی با مدیریت هوش مصنوعی، بلوتوث، وای فای، 4G و پورت میکرو - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - USB از دیگر ویژگی های گوشی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر رامسر استان مازندران - 190 گرمی جدید اوپو هستند که در اختیار مشتریان قرار خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone