🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28136.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

حسگر اثر انگشت نوکیا 9 با بسته آدامس فریب می‌خورد [به روز رسانی]

اخیراً برای تلفن‌های هوشمند نوکیا 9 به روز رسانی سیستم عامل جدیدی ارائه شده که مشکلاتی برای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نوکیا 9 پیور ویو به وجود آورده است. در حال حاضر به راحتی ...

اخیراً - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای تلفن‌های هوشمند نوکیا 9 - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - به روز رسانی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - سیستم عامل جدیدی ارائه شده که مشکلاتی برای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نوکیا 9 پیور ویو به وجود آورده است. در حال حاضر به راحتی می‌توان این سیستم را فریب داد و با هر انگشت یا وسیله‌ای مثل بسته آدامس قفل آن را باز کرد.

۲۹ فروردین ماه امسال به روزرسانی سیستم عامل جدیدی (نسخه v4.22) برای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوشی‌های نوکیا 9 پیور ویو ارسال شده و از آن زمان به بعد کاربران زیادی پس نصب این به روزرسانی دچار مشکل شده‌اند.

این به روز رسانی قرار بود که ماژول حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نوکیا 9 را تقویت کند تا دیگر نیازی نباشد کاربران - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - با انگشتشان فشار زیادی به نمایشگر وارد کنند. با این حال ویژگی یاد شده نه تنها بهبود نیافته بلکه اکنون می‌توان با هر انگشت یا وسیله‌ دیگری نظیر جعبه آدامس، حسگر اثر انگشت را به آسانی فریب داد و قفل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوشی را باز کرد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان

اکنون ویدیوهای زیادی از مشکلات پیش - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - آمده برای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می دهد آپدیت v4.22 کلاً دقت حسگر اثر انگشت این موبایل را به شدت پایین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - آورده است.

در حال حاضر کاربران - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - مشکلات زیادی با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نوکیا ۹ پیدا کرده‌اند. از طرفی آپدیت جدید مشکلات کلی برای این سیستم به وجود آورده و از سوی دیگر نسخه v4.21 سیستم عامل این موبایل نیز ایرادات زیادی دارد و نمی‌توان - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - به آن نیز اعتماد کرد. علاوه بر این پیشتر نیز گزارشاتی درباره‌ی ناکارآمدی حسگر اثر انگشت این موبایل منتشر شده بود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان

نمایندگان برند نوکیا هیچ اظهارنظری در این زمینه نکرده‌اند و هنوز مشخص نیست - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - که مشکلات پیش آمده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای سیستم احراز هویت این موبایل - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - چه زمانی حل خواهد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - شد. بنابراین بهتر است صاحبان نوکیا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - 9 پس از نصب به روز رسانی سیستم عامل جدید، از پین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - کد یا پسورد برای قفل کردن موبایل بهره ببرند.

[تاریخ انتشار خبر اولیه: 3 اردیبهشت 1398]

 

به روز رسانی:

HMD Global برند مالک گوشی های نوکیا اعلام کرده که در حال بررسی موضوع است. به نظر می رسد این شرکت موفق نشده شرایط مشکل پیش آمده را شبیه سازی کند و به همین - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - دلیل از شخصی که با اشکال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر صومعه سرا استان گیلان - مواجه شده، درخواست کرده گوشی خود را برای تست تحویل داده و نمونه دیگری دریافت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone