تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16653.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

استقبال بالای کاربران از میت ۴۰ پورشه دیزاین ۲۷۰۰ دلاری؛ رزرو بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه

استقبال کاربران از گوشی هواوی میت ۴۰ پورشه دیزاین (RS Porsche Design) بالا بوده و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از آن رزرو شده است. سری میت ۴۰ هواوی به تازگی معرفی شده و ...

استقبال کاربران از گوشی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - هواوی میت ۴۰ پورشه دیزاین (RS Porsche Design) بالا بوده و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از آن رزرو شده است.

سری میت ۴۰ هواوی به تازگی معرفی شده و قرار است از ۹ آبان در چین به بازار عرضه شود. هواوی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - به فاصله - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - دو روز تا عرضه این سری، امکان رزرو برخی از مدل‌ها را فراهم کرده که استقبال بالای کاربران را به دنبال داشته است. برای مثال تاکنون بیش از ۲۱۰ هزار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - دستگاه از میت ۴۰ پورشه دیزاین رزرو شده است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان

تا تاریخ ۲۸ اکتبر (۷ آبان)، آمار رزرو میت ۴۰ پورشه دیزاین در خرده فروشی چینی JD از رقم ۲۱۰ هزار دستگاه عبور کرده است. این موبایل مجهزترین پرچمدار سری میت ۴۰ محسوب شده و همانطور که از اسمش پیداست برند پورشه را یدک می‌کشد.

موبایل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - مورد بحث به گونه‌ای طراحی شده تا خصوصیات - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - آیرودینامیکی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - سوپراسپرت‌های برند آلمانی را در ذهن بیننده تداعی کند. طول و عرض و ضخامت این موبایل به ترتیب برابر با ۱۶۲.۹، ۷۵.۵ و ۱۰.۱ میلیمتر بوده و از گواهی IP68 برخوردار است. این مدل با قیمت ۲۷۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد که با توجه به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - رزرو بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه جالب توجه است. در مجموع استقبال کاربران چینی از سری میت ۴۰ بسیار بالا بوده چرا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - که پیش فروش آن در سایت JD پس از ۲۸ ثانیه به پایان رسید.

میت ۴۰ پورشه دیزاین حدوداً یک هفته قبل معرفی شد. از مهم‌ترین قابلیت‌های این پرچمدار می‌توان به نمایشگر ۶.۷۶ اینچی OLED با ریفرش ریت ۹۰ هرتز و رزولوشن ۱۳۴۴x۲۷۷۲ پیکسل، چیپست ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ با پشتیبانی از 5G، دوازده گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پنج‌گانه با سنسور اصلی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با فست شارژ ۶۶ واتی اشاره کرد. این محصول با پوسته EMUI 11 مبتنی بر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آزادشهر استان گلستان - اندروید ۱۰ و بدون سرویس‌های موبایلی گوگل به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone