🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31077.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

از گوگل به علت نقض حریم خصوصی کاربران با ردیابی موقعیت در اروپا شکایت شد

گوگل احتمالاً با جریمه ای سنگین به دلیل آنچه استفاده از ابزارهای سوء استفاده کننده برای ردیابی موقعیت کاربران خوانده شده روبرو خواهد شد. گروه های مرتبط با مصرف کنندگان از 7 کشور اروپایی شکایتی ...

گوگل احتمالاً با جریمه ای سنگین به دلیل آنچه استفاده از ابزارهای سوء استفاده کننده برای ردیابی موقعیت کاربران خوانده شده روبرو خواهد شد.

گروه های مرتبط با مصرف کنندگان از 7 کشور اروپایی شکایتی را بر اساس - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - «مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا» (GDPR) مطرح کرده اند. سازمان مشتریان اروپایی (BEUC) که همه این گروه ها عضو آن هستند ادعا کرده اند که گوگل راهکارهای فریبنده ای را برای ردیابی موقعیت در نظر گرفته و به کاربران انتخابی واقعی برای فعال کردن آن - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را نمی دهد. علاوه بر این ادعا شده که گوگل به طور دقیق به کاربران اطلاع نمی دهد که این ردیابی ها شامل چه مواردی هستند.

در صورتی که این  موارد تأیید شوند جریمه سنگینی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در انتظار گوگل خواهد بود. پیش از این هم گفته شده بود که حتی با غیر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - فعال - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کردن تاریخچه مکانی هم گوگل می تواند به ردیابی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربران ادامه دهد. مشکل از آن جایی ناشی می شد که گوگل این موضوع را به طور شفاف توضیح نداده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بود. کاربران باید برای جلوگیری از ردیابی، «Web - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - and App Activity» را هم غیر فعال می کردند. البته در نهایت توضیحات - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گمراه کننده از وبسایت گوگل حذف و در این باره شفاف سازی شد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
سازمان مشتریان اروپایی بر این عقیده است که گوگل از روش های فریبنده استفاده می کند تا کاربران هر دو گزینه های تاریخچه مکانی و Web and App Activity را فعال کنند. گفته شده - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که گوگل در این باره به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربران به طور دقیق اطلاع نمی دهد و به این ترتیب رضایت دادن به استفاده از این قابلیت ها، - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آزادانه نیست.

گوگل هم به این ادعا ها پاسخ داده. این شرکت گفته که قابلیت تاریخچه مکانی به طور پیش فرض خاموش است و به طور واضح - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گفته شده که غیر فعال کردن آن از ردیابی موقعیت جلوگیری نمی کند. این شرکت اعلام کرده که قصد دارد گزارش را به دقت بخوانند تا ببینند شاید شامل اطلاعاتی است که نیاز به تصمیم گیری درباره آنها باشد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

گوگل تنها شرکتی نیست که با شکایت بزرگ در زمینه مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا مواجه شده است. پیش از این کمیسریای حفظ حریم خصوصی داده های ایرلند - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گفته بود که فیسبوک - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - باید به علت نقص امنیتی که 29 میلیون حساب کاربری را تحت تأثیر قرار داده بازرسی شود.

از آنجایی که GDPR از ماه مه سال جاری میلادی به عنوان یک بخش جدید از قانون محسوب می - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شود موارد مرتبط با نقض آن هنوز تا حدودی در دادگاه ها محک - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نخورده اند. به - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این ترتیب مشخص نیست که موارد مطرح شده در - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این شکایت مورد قبول واقع شوند یا خیر. در صورتی که گوگل محکوم شود باید مبلغی تا 4 درصد از درآمد جهانی خود را به عنوان جریمه بپردازد؛ مبلغی که بر اساس گزارش مالی سال 2017 در حدود 4 میلیارد دلار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone