🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31065.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

متهم شدن 9 نفر به سرقت فناوری نمایشگر تاشوی سامسونگ برای چینی ها

دادستانی کره جنوبی 9 فرد و 2 کمپانی را به اتهام افشا و فروش غیرقانونی فناوری نمایشگر تاشوی ساموسنگ به طرف های چینی تحت تعقیب قرار داده است. کمپانی های کره ای سالانه میلیون ها ...

دادستانی کره جنوبی 9 فرد و 2 کمپانی را به اتهام افشا و فروش غیرقانونی فناوری نمایشگر تاشوی ساموسنگ به طرف های چینی تحت تعقیب قرار داده است.

کمپانی های کره ای سالانه میلیون ها دلار را صرف تحقیق و توسعه در زمینه فناوری می کنند که هدف اصلی از آن حفظ موقعیت برتر نسبت به چین است اما در سال های اخیر سرقت مالکیت فکری در این کشور و آمریکا به یکی از دغدغه های اصلی تبدیل شده و بیم آن می رود که با افشای فناوری های جدید چینی ها گوی سبقت را بربایند. سازمان هایی قضایی کره ای اخیرا چندین نفر را به سرقت فناوری نمایشگر تاشوی سامسونگ متهم کرده اند که انتظار می رود به زودی در گوشی های سامسونگ مورد استفاده قرار گیرد.

بر اساس بیانیه دادستانی «سوون» مدیرعامل یکی از شرکت های - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - تامین کننده سامسونگ و هشت نفر از کارکنان آن پس از به توافق - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - رسیدن با دو نماینده شرکتی چینی 13.8 میلیون دلار را در ازای افشای سازو کار دیود گسیل نور ارگانیک دریافت کرده اند. کمپانی کره ای 133 میلیون دلار و شش سال زمان را صرف توسعه فناوری اولد کرده و حالا این تکنولوژی جزو اسناد طبقه بندی شده محسوب می شوند.تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان

سامسونگ دیسپلی در بیانیه خود از شوکه شدن به خاطر افشای اطلاعات و پیگیری دقیق محاکمه این افراد خبر داده است. این افراد حین بارگذاری قطعات الکترونیکی در یک شرکتی دستگیر شده اند که عازم چین بوده است. در این بیانیه به نام افراد و شرکت ها اشاره ای نشده است.

به گفته دادستان ها تامین کننده سامسونگ پس از کاهش فروش اقدام به تاسیس یک کمپانی جعلی کرده که مدیریت آن بر عهده خواهرزنش قرار داشته است. این افراد برای فرار از چنگ قانون تجهیزات فروخته شده به طرف های چینی را در شرکتی دیگر تولید می کردند. احتمالا تا پیش از - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر صومعه سرا استان گیلان - پایان سال جاری نخستین موبایل با نمایشگر تاشوی سامسونگ با قیمتی قابل توجه راهی بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهروز نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
وای خدای من، خیلی راضیم از خدمات شرکت الو! لباسشویی فریجیدرم مشکل داشت و با یه تماس مستقیم با شعبه صومعه سرا، یه نفر خیلی مسلط و با تجربه اومد و دقایقی طول کشید و کلی مشکلات رو حل کرد. نمیدونم چیکار کرد، ولی خیلی عالی شد و از این به بعد به الو اعتماد دارم. اینقدر هم نمیشه که کارشون رو تمجید کنم، حقیقتا ارزش هرپولی داره



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone