🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31059.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل درآمد حاصل از فروش گجت های قرمز برای مبارزه با ایدز را اعلام کرد

اپل سابقه‌ای طولانی در زمینه حمایت از تحقیقات در رابطه با بیماری ایدز دارد. امروز گزارش تازه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد مرکز تحقیقاتی RED که از سرمایه‌گذاری اپل برای پایان دادن به این بیماری ...

اپل سابقه‌ای طولانی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - در زمینه حمایت از تحقیقات در رابطه با بیماری ایدز دارد. امروز گزارش تازه‌ای منتشر شده که نشان می‌دهد مرکز تحقیقاتی RED که از سرمایه‌گذاری اپل برای پایان دادن به این بیماری بهره می برد، بیشتر از ۶۰۰میلیون دلار برای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - جلوگیری از گسترش - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - بیماری ایدز در قاره آفریقا جمع آوری کرده که ۲۰۰ میلیون دلار آن از سمت اپل به دست آمده است.

اپل بعضی از محصولات خود را به صورت اختصاصی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - با برند RED و رنگ قرمز به فروش می‌رساند که بخشی از سود آن به این مرکز تحقیقاتی مربوط به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - بیماری ایدز تعلق می‌گیرد. اخیرا آیفون XR هم به این مجموعه اضافه شده و شما می‌توانید با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - خرید رنگ قرمز آن، از این موسسه تحقیقاتی حمایت کنید.

قرار است بودجه به دست آمده در کشور کنیا و هفت کشور دیگر این قاره که وضعیت اقتصادی آن‌ها زیر خط فقر است هزینه شود تا آمار ابتلا به ویروس HIV در آن‌ها کاهش پیدا کند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران

طی سال گذشته میلادی، ۵۳ هزار مبتلا به این ویروس در کنیا شناسایی شد که در مقایسه با آمار سال 2000 که حدود ۹.۳ درصد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - جمعیت بالغ این کشور مبتلا به این ویروس بودند، پیشرفت چشم‌گیری محسوب می‌شود.

با سرمایه گذاری‌های انجام شده، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - حال ۱۷.۵ میلیون نفر از ابتلا به این ویروس در امان بوده و افراد مبتلا به آن‌ هم به ۴.۸ درصد در این کشور کاهش پیدا کرده‌اند.

اپل امسال هم برنامه‌های زیادی برای جمع - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - آوری کمک‌های مالی به مناسبت روز جهانی ایدز در نظر گرفته است. از امروز و به مدت یک هفته،از هر خریدی که در اپ استور یا وب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - سایت این کمپانی صورت گیرد، یک دلار به موسسه RED اهدا خواهد شد.

تعداد قربانیان ایدز در یک دهه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - گذشته نسبت به گذشته نصف شده و یکی از دلایل اصلی آن سرمایه‌گذاری‌های متعدد دولت‌ها و موسسه‌هایی خیریه‌ای مانند RED - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر گلوگاه استان مازندران - برای آگاه‌سازی عموم جامعه نسبت به این بیماری است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone