🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31069.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چالش ۳ میلیون دلاری ریچارد برانسون برای اختراع مجدد دستگاه تهویه مطبوع [تماشا کنید]

با گرم شدن تدریجی دما احتمالا افراد بیشتری برای خنک نگه داشتن محیط زندگی‌شان از دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا استفاده خواهند کرد. اما همین تکنولوژی پر مصرف می‌تواند گرمای زمین را تشدید کند. تا حدی ...

با گرم شدن تدریجی دما احتمالا افراد بیشتری برای خنک نگه داشتن محیط زندگی‌شان از دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا استفاده خواهند کرد. اما همین تکنولوژی پر مصرف می‌تواند گرمای زمین را تشدید کند. تا حدی که به عقیده‌ی برانسون، ۰.۵ درجه افزایش دمای زمین به علت استفاده از دستگاه تهویه‌ی مطبوع هواست.

جایزه‌ی خنک - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کننده‌ی جهانی یا Global Cooling Prize مسابقه‌ای است که تلاش می‌کند ایده‌های جدید و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بهینه‌تر را برای خنک کردن دنیا تشویق نماید. جایزه‌ی این مسابقات ۳ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - میلیون دلار خواهد بود.

این مسابقات با پشتیبانی حکومت هند شکل می‌گیرد که شرکای دیگری مثل ریچارد برانسون هم دارد که به عنوان سفیر این مسابقات شناخته شده است. ترتیب دهندگان این مسابقه شدیدا به دنبال تغییر روش‌هایی هستند که امروزه ما برای خنک کردن خانه‌هایمان از آن‌ها استفاده می‌کنیم. آن‌ها بر این عقیده‌اند که حدود ۱.۲ میلیارد کولر خانگی فعال در خانه‌ها وجود دارد و بهینه‌ترین آن‌ها تنها ۱۴ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - درصد بهینگی از نظر تئوری را رعایت می‌کنند. به عنوان مثال در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چراغ‌های LED موفق شده‌اند تا ۸۹ درصدبهینگی از نظر تئوری را رعایت کنند.

در همین حین، ۳.۳ میلیارد کولر خانگی دیگر احتمالا از امروز تا سال ۲۰۵۰ در خانه‌ها نصب شوند و احتمالا در صورت حفظ روش کنونی، از لحاظ بهینگی پیشرفت چشمگیری نخواهند داشت. بر اساس ادعای برگزار کنندگان این مسابقه، این موضوع - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به این دلیل است که در صنعت، به دنبال کاهش قیمت هر واحد از دستگاه‌های تهویه‌ی مطبوع هوا هستند، نه به دنبال کاهش مصرف انرژی آن‌ها در گذر زمان.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

بنابراین این مسابقه به دنبال این است تا با اهدای جایزه‌ی این چنینی، بهترین ایده برای اختراع مجدد کولر را تشویق کرده و همچنین راه حلی برای این معضل بزرگ پیدا کند. اگر کسی موفق شود از پس این چالش بر بیاید این جایزه را دریافت خواهد کرد. البته محصول نهایی باید یک سری از استاندارد‌های مشخص شده را با موفقیت پشت سر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بگذارد.

کسانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند باید یک تکنولوژی جدید - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برای تولید کولر ایجاد کنند که بتوانند در خانه‌ها نصب شوند و یک پنجم تاثیر مخرب در تغییرات اقلیمی داشته باشند و هزینه‌ی تمام - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شده‌ی آن‌ها کمتر از دوبرابر باشد. مصرف انرژی آن نباید بیش از ۷۰۰ وات باشد و نباید به صورت روزانه بیشتر از ۱۴ لیتر آب مصرف کند.

ثبت نام در این مسابقه از یک ماه پیش آغاز شد. شرکت کنندگان باید ایده‌های اولیه‌ی خود را ثبت کنند. تا پایان ماه آگوست (اوایل شهریور) شرکت کننده‌ها می‌بایست جزئیات عملیاتی خود را مشخص کنند. ۱۰ فینالیست ۲۰۰،۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد تا بتوانند - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نمونه‌ای اولیه از محصولشان را در ماه نوامبر (مهر تا اواسط آبان) تولید کنند. برنده‌ی نهایی در ماه نوامبر یا دسامبر ۲۰۲۰، یک میلیون دلار جایزه دریافت خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید توضیحات ریچارد برانسون درباره‌ی این مسابقات را - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone