🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31067.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

موبایل‌های در گمرک مانده یک قدم به عرضه در بازار نزدیک‌تر شدند

در کارگروه تنظیم بازار تلفن همراه مقرر شد تا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سایر دستگاه‌های مربوطه هرچه سریع‌تر نسبت به رفع توقیف موبایل‌های وارداتی اقدام کنند. در این کارگروه که با میزبانی وزیر ...

در کارگروه تنظیم بازار تلفن همراه مقرر شد تا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و سایر دستگاه‌های مربوطه هرچه سریع‌تر نسبت به رفع توقیف موبایل‌های وارداتی اقدام کنند.

در این کارگروه که با میزبانی وزیر صنعت معدن و تجارت و با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات برگزار شد، درباره گوشی‌های موجود در انبارها و توقیف شده، حمایت از تولید کنندگان داخلی تلفن همراه و ساماندهی واردات موبایل تصمیم‌گیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، در اولین مصوبه این کارگروه، ستاد مبارزه با قاچاق کالا ماموریت پیدا کرد تا با همکاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دادستانی و تعزیرات حکومتی نسبت به تعیین تکلیف رفع توقیف و قیمت‌گذاری گوشی‌های موجود در انبارها و دریافت مابه‌التفاوت نرخ ارز اقدام و‌ نسبت به توزیع آنها برنامه‌ریزی کند.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

در مصوبه‌ای دیگر برای تسهیل - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و توسعه واردات گوشی تلفن همراه و در راستای رفع کمبود بازار و کاهش قیمت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مقرر شد باتوجه به مسایلی که وارد کنندگان قبلی داشتند از ظرفیت‌های وارد کنندگان جدید از طریق فراخوان وزارت صمت برای تامین گوشی‌های مورد نیاز بازار استفاده و فرایند واردات برای تنظیم بازار داخلی تسهیل شود.

حمایت‌ همه جانبه از تولیدات داخلی با کیفیت گوشی تلفن همراه از دیگر تصمیمات این کارگروه بود و مقرر شد، دفتر صنایع الکترونیک وزارت صنعت با همکاری معاونت فناوری وزارت ارتباطات طرح ویژه‌ای برای حمایت از شرکت‌های تولید کننده گوشی تلفن همراه داشته - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باشند تا شرکت‌های داخلی با ارتقای کیفیت محصولات خود بتوانند بخشی از نیاز بازار را تامین کنند.

از سوی دیگر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای تسهیل در تامین منابع ارزی مورد نیاز واردکنندگان تلفن همراه مقرر شد از سوی وزاری صمت و ارتباطات موضوع در مذاکره با هیات دولت و رییس کل بانک‌مرکزی تعیین تکلیف شود.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

«محمد جواد جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست با تاکید بر رفع مسایل قضایی فروش گوشی‌هایی در گمرک مانده، تسهیل مجوز واردات گوشی را خواستار شد و گفت:

«باید برای رفع کمبود بازار شرایطی فراهم شود تا واردکنندگان جدید بتوانند به سهولت مجوز بگیرند و کار به سرعت انجام شود. علاوه بر مشکلات ناشی از افزایش نرخ ارز، کمبودعرضه نیز موجب بروز حباب در این بازار شده است که امیدواریم با افزایش عرضه، هرچه سریعتر این کالا کاهش قیمت یابد. در حال حاضر باید صنوف این بخش پای کار بیایند و باهمکاری دستگاه‌های اجرایی این موضوع مرتفع شود.»

جهرمی دولت الکترونیک را اقدامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا دانست که یکی از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موارد آن قاچاق موبایل بود و با همراهی بین دستگاهی، آمار قاچاق آن از ۹۵ درصد به صفر رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone