🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31075.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سامسونگ از درایو SSD مقرون‌به‌صرفه با ظرفیت ۴ ترابایت

کمپانی سامسونگ امروز از جدیدترین درایوهای حالت جامد (SSD) خود با عنوان 860QVO رونمایی کرده که ظرفیت آنها به ۴ ترابایت می رسد. امروزه کاربران بیش از هر زمان دیگر به استفاده، تولید و ذخیره سازی ...

کمپانی سامسونگ امروز از جدیدترین درایوهای حالت جامد (SSD) خود با عنوان 860QVO رونمایی کرده که ظرفیت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آنها به ۴ ترابایت می رسد.

امروزه کاربران بیش از هر زمان دیگر به استفاده، تولید و ذخیره سازی فایل های با رزولوشن بالا نظیر ویدیوهای 4K و بازی های با حجم سنگین می پردازند و این مساله نیاز آنها به حافظه های با ظرفیت بالا و حداقل تاخیر را افزایش داده است. کمپانی سامسونگ برای رفع نیازهای این دسته از کاربران درایوهای SSD جدیدی را معرفی کرده که از ظرفیت و پایداری قابل توجهی بهره می برند.

درایو 860QVO که بر اساس معماری فلش NAND سلول چند سطحی (MLC) چهار بیتی با تراکم بالا ساخته شده از سرعت و پایداری بالایی برخوردار است. این درایو در فرم فاکتور - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ۲.۵ اینچی و - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بر مبنای کانکتور SATA توسعه یافته و از اینرو با اغلب پی‌سی ها و لپ تاپ ها سازگاری خواهد داشت.تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقیبسیاری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شرکت های فعال در حوزه سخت - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - افزار برای کاهش قیمت نهایی لپ تاپ آنها را به ترکیبی از حافظ های HDD و SDD مجهز می سازند اما سامسونگ مدعی است با کاهش قیمت نهایی درایو 860QVO نیاز به استفاده از HDD را از بین برده است.

این درایوها به لطف کنترلر MJX و معماری ۴ بیتی سرعت خواندن ۵۵۰ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مگابایت بر ثانیه و نوشتن ۵۲۰ مگابایت بر ثانیه را ارائه می کنند که برابر با مدل های MLC سه بیتی گرانقیمت تر است. یکی از دیگر از ویژگی های محصول جدید کمپانی کره ای یکپارچگی با فناوری - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توربو رایت هوشمند است که در افزایش سرعت و حفظ حداکثر کارایی در بازه های زمانی طولانی نقش دارد.

درایو 860QVO از ماه آینده میلادی و در سه مدل با حافظه های ۱ ، ۲ و ۴ ترابایتی عرضه خواهد شد. قیمت مدل پایه ۱ ترابایتی احتمالا ۱۵۰ - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دلار خواهد بود که به مراتب از درایو ۱ ترابایتی 860 Pro با بهای ۳۰۰ دلار کمتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone