🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31062.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ویدیو لو رفته از لنوو Z5S طراحی دوربین زیر نمایشگر را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

بر اساس اطلاعاتی که طی ماه های اخیر به بیرون درز کرده، همه می‌دانیم که باید منتظر عرضه گوشی‌هایی با دوربین زیر نمایشگر از سمت کمپانی‌هایی مثل هواوی و سامسونگ باشیم. حال ویدیو لو رفته ...

بر اساس اطلاعاتی که طی ماه های اخیر به بیرون درز کرده، همه می‌دانیم که باید منتظر عرضه گوشی‌هایی با دوربین زیر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پل سفید استان مازندران - نمایشگر از سمت کمپانی‌هایی مثل هواوی و سامسونگ باشیم. حال ویدیو لو رفته - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پل سفید استان مازندران - از گوشی هوشمند جدید لنوو به ما نشان می‌دهد که این گوشی‌ها چه شکلی خواهند بود.

در طراحی این گوشی که لنوو Z5S نام دارد،‌ از طراحی دوربین زیرنمایشگر استفاده شده که احتمالا به زودی جایگزین طراحی قدیمی‌تر دوربین‌های فعلی خواهد شد. بر اساس ویدیو کوتاه زیر که از این - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پل سفید استان مازندران - گوشی لو رفته، می‌توان به خوبی شکل دوربین آن را درک کرد.

در حال حاضر دوربین زیر نمایشگر لنوو Z5S - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پل سفید استان مازندران - طراحی نسبتا ابتدایی و شبیه به کاغذ سوراخ شده با پانچ دارد. البته از آن‌جایی که فعلا این نوع دوربین‌ها در مراحل اولیه همه‌گیر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پل سفید استان مازندران - شدن به سر می‌برند، بیشتر دغدغه فعلی سازندگان موبایل به نحوه پیاده سازی آن‌ها مربوط می‌شود و نه فقط جنبه ظاهری آن‌ها.

به نظر می‌رسد که استفاده از این دوربین‌ها، تغییر مهمی را در ظاهر گوشی‌هایی که طی ماه‌های اخیر عرضه خواهند ایجاد کند و اخیرا هم شایعاتی در مورد تغییر جای دوربین سلفی در گلکسی S10 شنیده می‌شد.

بازار جهانی موبایل در رکود بزرگی به سر می‌برد و کمپانی‌های بزرگ این صنعت از جمله سامسونگ قصد دارند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر پل سفید استان مازندران - تا با اعمال تغییراتی کلیدی در طراحی گوشی‌های آینده خود، از افت سهم فروششان در بازار جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone