🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31073.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

فناوری جدیدی که تمام دستگاه‌های مبتنی بر iOS را هک می‌کند

علی رغم تلاش های اپل برای ارائه بالاترین سطوح امنیتی در محصولاتش، محققان مدعی یافتن راهی برای هک آیفون و دسترسی ۱۰۰ درصدی به داده های ذخیره شده روی آن شده اند. کارشناسان کمپانی بازیابی ...

علی رغم تلاش های اپل برای ارائه بالاترین سطوح - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - امنیتی در محصولاتش، محققان مدعی یافتن راهی برای هک آیفون و دسترسی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درصدی به داده های ذخیره شده روی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آن شده اند.

کارشناسان کمپانی بازیابی داده DriveSavers اخیرا از فناوری جدیدی خبر داده اند که امکان بازیابی کامل داده ها از دامنه گسترده ای از گوشی های قفل شده از جمله آیفون را فراهم می سازد.

بر اساس ادعای این شرکت راهکار جدید با انواع مختلف آیفون و تمامی نسخه های - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سیستم عامل موبایل اپل از جمله iOS 12 سازگاری دارد:

با به کارگیری این روش موفق به آنلاک و بازیابی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - داده ها از موبایل های مختلفی شده ایم که برخی از آنها رمزهای عبور ۶ رقمی یا بیشتر داشته اند.

با توجه به کارایی بالای این روش هک آیفون قیمت بالایی هم برای آن در نظر گرفته شده و - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به گفته - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - شرکت سازنده حدود ۳۹۰۰ دلار برای کاربران آب می خورد. تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

جای تعجبی ندارد که DriveSavers حتی حاضر به ارائه کوچکترین سرنخی از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - روش جدید عبور از معیارهای امنیتی سختگیرانه اپل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیست. با این حال انتظار می رود که اپل در آینده نزدیک با تجزیه و تحلیل این سیستم آسیب پذیری های مورد استفاده آن برای دسترسی به داده ها را رفع سازد. متخصصان کوپرتینویی قبلا در عرض یک ماه حفره امنیتی مورد استفاده کمپانی امنیتی Grayshift را شناسایی و رفع کرده بودند.

DriveSavers تاکید کرده که این روش را در اختیار سازمان های قانونی قرار نداده و آنرا تنها برای کاربرانی طراحی کرده که رمز عبور موبایلشان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را فراموش کرده اند. این کمپانی برای اطمینان از عدم سواستفاده از روش جدید و دسترسی غیر مجاز به محتوای دیگر کاربران پروتکلی را پیاده سازی کرده که طی آن کاربر باید با ارائه مدارکی نظیر اسناد دادگاه، گواهی فوت کاربر اصلی یا اسناد انحصار وراثت و غیره هویت خود را ثابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone