🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11268.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بایت‌دنس، مالک تیک‌تاک با خرید استارتاپ Pico وارد بازار واقعیت مجازی شد

شرکت بایت‌دنس (ByteDance)، مالک شبکه اجتماعی تیک تاک با خرید استارتاپی به نام پیکو (Pico) قصد دارد با یک شروع طوفانی وارد بازار حوزه واقعیت مجازی شود. پیکو در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی سومین ...

شرکت بایت‌دنس (ByteDance)، مالک شبکه اجتماعی تیک تاک با خرید استارتاپی به نام پیکو (Pico) قصد دارد با یک شروع طوفانی وارد بازار حوزه واقعیت مجازی شود.

پیکو در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی سومین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان - تولیدکننده بزرگ هدست‌های واقعیت مجازی شده بود و میزان تولید و عرضه هدست‌های مجازی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان - این استارتاپ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 44.1 درصد افزایش داشت.

خرید این استارتاپ برای بایت‌دنس که توانست با تاسیس تیک تاک و نسخه چینی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان - این شبکه اجتماعی یعنی دوین (Douyin) - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان - موفقیت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان - خوبی به دست آورد، گام سازنده‌ای خواهد بود و این اقدام می‌تواند زمینه‌ساز گسترش دامنه تجارت کسب‌وکارش شود.

مسئولان دفتر مرکزی بایت‌دنس در پکن اطلاعات زیادی در مورد این موضوع ارائه نداده‌اند و تنها به این موضوع اشاره کرده‌اند که تمام امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری همراه با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان - تیمی باتجربه و بااستعداد در حوزه واقعیت مجازی در اختیار بایت‌دنس قرار می‌گیرد تا این شرکت با قدرت وارد میدان رقابت این فناوری نوظهور شود. این شرکت برنامه‌های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان - دیگری هم برای گسترش کسب‌وکارش دارد.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان

بایت‌دنس در ماه مارس امسال یک استودیوی بزرگ بازی‌سازی موبایل با نام مون‌تون (Moonton) را با قیمت ۴ میلیارد دلار خریداری کرد که نشان می‌دهد صاحب تیک تاک قصد دارد بازی موبایل نیز بسازد.

ظاهرا هدف - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان - بایت‌دنس از ورود به حیطه واقعیت مجازی، رقابت با بخش هدست واقعیت مجازی آکلیس (Oculus) فیسبوک است. در ضمن در اپل نیز سال گذشته شرکت واقعیت مجازی Next VR را خرید که حدس و گمان‌ها در مورد ورود این غول فناوری - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشان استان اصفهان - به حیطه واقعیت مجازی را تقویت می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone