🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11265.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل می‌خواهد از سال ۲۰۲۳ از تراشه‌های اختصاصی در کروم‌بوک‌ها استفاده کند

گوگل که با معرفی تراشه تنسور برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ به تازگی وارد این بخش از بازار شده، ظاهرا برنامه‌های بلندمدتی برای آن دارد چرا که طبق گزارشی جدید، به دنبال استفاده از چیپ‌های ...

گوگل که با معرفی تراشه تنسور برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ به تازگی وارد این بخش از بازار شده، ظاهرا برنامه‌های بلندمدتی برای آن دارد چرا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل - که طبق گزارشی جدید، به دنبال استفاده - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل - از چیپ‌های اختصاصی در کروم‌بوک‌های خودش است.

طبق گزارش جدید «Nikkei Asia»، گوگل می‌خواهد از سال - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل - ۲۰۲۳ کروم‌بوک‌ها و تبلت‌های تولیدی‌اش را به پردازنده‌های اختصاصی خودش مجهز کند. با این - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل - کار گوگل می‌تواند هماهنگی بهتری میان نرم افزار و سخت افزار ایجاد کند، درست مانند کاری که اپل انجام می‌دهد.

CPU مغز کامپیوتر به حساب می‌آید و تمام وظایف اصلی آن را انجام می‌دهد. گوگل در کروم‌بوک‌هایش از پردازنده‌های شرکت‌های دیگر مانند اینتل یا AMD استفاده می‌کند. گفته می‌شود تراشه‌های جدید این غول دنیای فناوری مبتنی بر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل - بلوپرینت‌ها یا نقشه‌های ساخت Arm خواهند بود؛ شرکت بریتانیایی که فعلا تحت مالکیت غول ژاپنی سافت‌بانک قرار دارد و معماری‌اش در نزدیک به ۹۰ درصد گوشی‌های هوشمند جهان استفاده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل

چند هفته پیش گوگل همزمان با انتشار تصاویر گوشی‌های سری پیکسل ۶، به استفاده از تراشه اختصاصی‌اش به نام تنسور در این محصولات خبر - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل - داد. با وجود چنین موضوعی، هنوز نمی‌دانیم این چیپ چه ویژگی‌هایی دارد، توسط چه شرکتی تولید می‌شود و اینکه در برابر رقبایش مانند اسنپدراگون ۸۸۸، اگزینوس ۲۱۰۰ و البته اپل A14 Bionic چه عملکردی از خودش نشان می‌دهد.

با ورود گوگل به بازار پردازنده‌های مخصوص کروم‌بوک‌ها، رقابت در بازار تراشه‌ها سنگین‌تر از گذشته می‌شود. اپل با معرفی چیپ M1 تصمیم به مهاجرت از پردازنده‌های اینتل به سمت تراشه‌های اختصاصی‌اش گرفت. حالا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل - ظاهرا گوگل هم می‌خواهد در چنین مسیری گام بردارد.

رویکرد احتمالی گوگل می‌تواند وضعیت را برای اینتل در بازار لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها بدتر کند، با این حال این شرکت با برنامه‌های گسترده‌ای که دارد و همچنین حرکت به سمت پردازنده‌های هیبریدی، می‌خواهد تا - تعمیرات لباسشویی بهی در شهر اردبیل استان اردبیل - ۵ سال آینده دوباره رهبری بازار تراشه را بدست بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone