🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11267.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کارت‌های گرافیک سری RTX 40 انویدیا با لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC تولید می‌شوند

گزارشی تازه می‌گوید نسل بعدی کارت‌های گرافیک شرکت انویدیا با نام RTX 40 از لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC استفاده خواهد کرد و احتمالا زودتر از آن‌چه قبلا انتظار داشتیم وارد بازار خواهد شد. طبق اعلام ...

گزارشی تازه می‌گوید نسل بعدی کارت‌های گرافیک شرکت انویدیا با نام RTX 40 از لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC استفاده خواهد کرد و احتمالا زودتر از آن‌چه قبلا انتظار داشتیم وارد بازار خواهد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - شد.

طبق اعلام منبع آگاهی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - به نام Kopite7kimi که پیش‌تر اطلاعات خوبی را درباره کارت‌های گرافیک سری امپر فاش کرده بود، گرافیک‌های سری RTX 40 با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید می‌شوند. - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - این شرکت قبلا سری امپر را با فرآیند ۸ نانومتری سامسونگ ساخته بود، ولی حالا برای دومین بار متوالی شریک خود را عوض می‌کند و به سراغ TSMC - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - می‌رود.

منبع معتبر دیگری به نام Greymon55 هم ماه گذشته همین اطلاعات را فاش کرده بود. حالا Kopite می‌گوید سری RTX 40 از معماری تازه‌ای به نام Ada Lovelace استفاده خواهد کرد که باید کمی زودتر از انتظار از راه برسد. قبلا گفته شده بود که این معماری در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - انتهای سال ۲۰۲۲ آماده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - می‌شود، اما حالا با توجه به برنامه عرضه دو ساله نسل جدید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - گرافیک‌های انویدیا انتظار داریم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - که این خانواده را در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۲ ببینیم.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان

قبلا گفته شده بود که کارت‌های گرافیک سری RTX 40 مثل RTX 3090 SUPER که هنوز معرفی نشده، به بیش از ۴۰۰ وات توان نیاز دارد و آستانه توان لازم برای کارت‌های گرافیک را به حد تازه‌ای می‌برد. سری RTX 40 ظاهرا مبتنی بر AD102 GPU ساخته می‌شود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - و طبق گزارش Kopite، احتمالا بیش از ۱۸ هزار هسته کودا خواهد داشت.

گفتنی است که گرافیک RTX 3090 از ۱۰,۴۹۶ هسته کودا بهره می‌برد. در نتیجه، سری RTX 40 می‌تواند دو برابر این سری توان داشته باشد. اگرچه معماری Ada Lovelace یک معماری متمرکز بر بازی‌هاست، ولی ظاهرا باید منتظر عملکرد ضعیف‌تر آن نسبت به معماری RDNA 3 شرکت AMD باشیم.

با توجه به مشکل جهانی کمبود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - تراشه، شرکت‌ها کار سختی برای تولید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر کاشمر استان خراسان - محصولات جدید در پیش دارند، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در این مدت باقی مانده گزارش‌های بیشتری درباره RTX 40 منتشر شود و اطلاعات بیشتری درباره این خانواده کسب کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone