🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11260.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

لینکدین تا پایان ماه سپتامبر قابلیت استوری را از پلتفرم خود حذف می‌کند

لینکدین به دنبال اسنپ‌چت و اینستاگرام پارسال از قابلیت استوری رونمایی کرد، اما حالا از این ایده منصرف شده و به‌زودی می‌خواهد قابلیت اشتراک‌گذاری محتواهایی را که پس از ۲۴ ساعت حذف می‌شوند، از این ...

لینکدین به دنبال اسنپ‌چت و اینستاگرام پارسال از قابلیت استوری رونمایی کرد، اما حالا از این ایده منصرف شده و به‌زودی می‌خواهد قابلیت اشتراک‌گذاری محتواهایی را که پس از ۲۴ ساعت حذف می‌شوند، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان - از این شبکه اجتماعی حذف کند.

مدیر ارشد محصول لینکدین، «لیز لی» به‌تازگی در پستی در این شبکه اجتماعی اعلام - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان - کرده بخش استوری طراحی شده بود تا راهکاری جذاب و سرگرم‌کننده برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای کوتاه باشد. ولی با مطالعاتی که این شرکت پیرامون تعامل کاربران با این قابلیت انجام داده، لینکدین تصمیم گرفته که استوری‌ها را تا انتهای ماه سپتامبر (مهر) حذف کند و تمرکز خود را روی ویژگی جدیدتری بگذارد.

خانم لی اظهار می‌کند: «ما با توسعه بخش استوری تصور می‌کردیم که مردم نمی‌خواهند ویدیوهای عادی را در صفحه‌شان به اشتراک بگذارند. این راهکار موانعی را کاهش می‌داد که جلوی انتشار پست‌های جدید را می‌گیرند. ولی حالا معلوم شده که شما می‌خواهید ویدیوها ماندگاری داشته باشند تا با چارچوبی شخصی‌تر بتوانید - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان - داستان زندگی حرفه‌ای خود را تعریف کنید و شخصیت و تخصص‌تان را به نمایش بگذارید.»

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان

مدیر - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان - لینکدین می‌گوید کاربران به دنبال روش‌های بیشتری برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان - جذاب با دنبال‌کنندگان خود هستند و نمی‌خواهند محتواهایشان پس از مدت مشخصی حذف شوند. در حال حاضر معلوم نیست که این شرکت از چه ویژگی جدیدی صحبت می‌کند، ولی باید منتظر راهکارهای جدیدی برای اشتراک‌گذاری ویدیو باشیم.

کاربران - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان - لینکدین تا ماه سپتامبر همچنان می‌توانند از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان - قابلیت استوری استفاده کنند. ولی از ماه اکتبر امکان استفاده از این فرمت محتوایی دیگر در دسترس نخواهد - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان - بود. لینکدین اولین شبکه اجتماعی نیست که امسال از قابلیت استوری صرف‌نظر می‌کند. پیش‌تر توییتر هم ویژگی مشابه خود با نام Fleets را غیرفعال کرد چون فقط عده محدودی از کاربران - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر گرگان استان گلستان - از آن استفاده می‌کردند.

ولی از سوی دیگر، شبکه اجتماعی پرطرفدار تیک تاک اخیرا اعلام کرده که به دنبال پیاده‌سازی ویژگی استوری است. سایر پلتفرم‌های بزرگ مثل فیسبوک، واتس‌اپ، پینترست و یوتیوب هم همگی از ویژگی‌هایی شبیه استوری بهره می‌برند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone