🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11266.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

این پیراهن هوشمند با الیاف نانولوله کربنی ضربان قلب را پایش می‌کند

محققان دانشگاه رایس موفق به توسعه پیراهن هوشمندی شده‌‌اند که در دوخت آن از الیاف نانولوله کربنی استفاده شده و با تماس الکتریکی با پوست می‌تواند داده‌های مربوط به سلامت از جمله ضربان قلب را ...

محققان دانشگاه - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی - رایس موفق به توسعه پیراهن هوشمندی شده‌‌اند که در دوخت آن از الیاف نانولوله کربنی استفاده شده و با تماس الکتریکی با پوست می‌تواند داده‌های مربوط به سلامت از جمله ضربان قلب را پایش کند.

در سال‌های اخیر، نمونه‌های مختلفی از گجت‌های پوشیدنی مجهز به انواع فناوری نظارت بر سلامت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی - به بازار عرضه شده‌‌اند. فناوری مبتنی بر الیاف نانولوله کربنی اولین بار توسط محققان دانشگاه رایس در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. این الیاف به اندازه فیبر کربن استحکام دارند و از انعطاف‌پذیری خوبی برخوردارند. به علاوه این الیاف خاصیت رسانایی خوبی دارند و می‌توانند حرارت و نیروی الکتریسیته را هدایت کند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی

ضخامت این رشته‌ها حدود ۲۲ میکرون است و از ده‌‌ها میلیارد نانولوله کربنی تشکیل شده‌اند. این الیاف به صورت ماشینی به پارچه دوخته می‌شوند و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی - محققان برای دوخت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی - آنها از الگوی دوخت زیگراگ استفاده کردند تا هنگام کشیده شدن، آسیب نبینند.

الیاف به کار برده شده روی پیراهن‌های ورزشی با خاصیت رسانایی که دارند می‌توانند به عنوان الکترودهای یکپارچه به عنوان ابزاری برای انتقال سیگنال عمل کنند و کاربردهای - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی - بالقوه جالبی را ارائه دهند. این تیم تحقیقاتی تاکنون آزمایش‌های مختلفی را انجام داده‌ و توانایی پیراهن هوشمند را در پایش ضربان قلب به صورت بلادرنگ با مانیتور معمولی مقایسه کرده و متوجه شده‌ که پیراهن هوشمند کارایی خوبی دارد. الیاف نخی به کار برده شده در پیراهن به الکترود، برای نوار قلب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی

«لورن تیلور»، دانشجوی کارشناسی ارشد رایس می‌گوید: «برای آنکه این پیراهن هوشمند - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی - بتواند کارایی لازم را داشته باشد، باید به سینه محکم شود. در مطالعات آتی، روی استفاده از الیاف متراکم‌تر نانولوله کربنی تمرکز خواهیم کرد تا - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر ساوه استان مرکزی - سطح تماس بیشتری با پوست ایجاد شود.»

بی‌شک تلاش محققان در این زمینه ادامه دارد و به همین نقطه ختم نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone