🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10834.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر گلکسی زد فولد ۳ با قلم S Pen معمولی آسیب می‌بیند

گوشی تاشو «گلکسی زد فولد ۳» با مشخصات قابل توجه خود سرانجام معرفی شد. به گفته منابع آگاه، استفاد از قلم S Pen معمولی برای پرچمدار تاشو جدید سامسونگ باعث آسیب وارد کردن به نمایشگر ...

گوشی تاشو «گلکسی زد فولد ۳» با مشخصات قابل توجه خود سرانجام معرفی شد. به گفته منابع - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان - آگاه، استفاد از قلم S Pen معمولی برای پرچمدار تاشو جدید سامسونگ باعث آسیب وارد کردن به نمایشگر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان - آن می‌شود. همچنین این گوشی در برخی مناطق جهان قابلیت پشتیبانی از سه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان - سیم کارت را نیز دارد.

سامسونگ از دو گوشی تاشو بسیار مورد انتظار خود یعنی «گلکسی زد فولد ۳» و «گلکسی زد فلیپ ۳» رونمایی کرد. در حالی که گوشی سری فولد از قلم S Pen مخصوص به خود پشتیبانی می‌کند اما بهتر است قلم معمولی را روی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان - آن امتحان نکنید. هرچند این گوشی تاشو با S Pen پرو نیز سازگاری دارد اما استفاده از قلم دستگاه دیگری به دلیل طراحی نوک آن می‌تواند باعث آسیب دائمی و فیزیکی صفحه تاشو گلکسی زد فولد ۳ شود.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان

این خبر در حالی منتشر شده است که سامسونگ برای فولد ۳ از لایه محافظ جدیدی استفاده کرده و ادعا می‌کند دوام آن را نسبت به نسل قبلی تا ۸۰ درصد افزایش می‌دهد. با این وجود مشکل اصلی به طراحی نوک - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان - قلم‌های S Pen معمولی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان - برمی‌گردد، زیرا قلم‌های S Pen پرو و S Pen فولد ادیشن دارای طراحی نوک خاص هستند که در مدل‌های قبلی دیده نمی‌شود.

نوک‌ قلم‌های جدید نرم‌تر است اما مهم‌ترین جنبه آن‌ها مکانیزم جمع شدن نوک آنها است. مکانیزم جدید باعث می‌شود که نوک قلم در هنگام اعمال فشار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان - در حین استفاده به صفحه تاشو آسیبی وارد نکند. بنابراین استفاده از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان - قلم‌های S Pen قدیمی، به طور بالقوه می‌تواند به نمایشگر گوشی پرچمدار تاشو - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر لاهیجان استان گیلان - ۱۸۰۰ دلاری سامسونگ آسیب برساند.

علاوه بر این به نظر می‌رسد سامسونگ به جز دوربین زیر نمایشگر گوشی خود روی جزئیات کوچک‌تری نیز تمرکز کرده است. زیرا بر خلاف دو دستگاه اول این سری، گلکسی زد فولد ۳ از دو خشاب سیم کارت فیزیکی بهره می‌برد که شامل یک eSIM نیز می‌شود. بنابراین از نظر فنی، کاربران می‌توانند در این گوشی از سه سیم کارت مختلف استفاده کنند، اگرچه فقط دو مورد از آن‌ها می‌تواند به صورت همزمان فعال باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خورزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی بوش WAW32560GC شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر السانا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام خوبید؟ سایت ***** لباسشویی بوش WAT28682IR شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone