🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10830.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اوپو در حال توسعه فناوری تایید هویت از طریق اسکن رگ‌های دست است

پتنت جدید اوپو از فناوری بیومتریک تایید هویت برای قفل گشایی گجت‌های پوشیدنی خبر می‌دهد که به موجب آن قفل دستگاه با اسکن رگ‌های دست کاربر باز می‌شود. فناوری جدید اوپو با شماره پتنت CN110298944B ...

پتنت جدید اوپو از فناوری بیومتریک تایید هویت برای قفل گشایی گجت‌های پوشیدنی خبر می‌دهد که به موجب آن قفل دستگاه با اسکن رگ‌های دست کاربر باز می‌شود.

فناوری جدید اوپو با شماره پتنت CN110298944B ثبت شده است و «روش باز کردن قفل وریدی و باز کردن دستگاه با رگ» را توصیف می‌کند. اوپو سال ۲۰۱۹ برای ثبت این پتنت اقدام کرده بود اما اطلاعات آن اخیرا منتشر شده است. طبق توضیحات، این پتنت یک - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر قزوین استان زنجان - سیستم بیومتریک شبیه به سیستم تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت را توصیف می‌کند اما این بار رگ‌های دست کاربران اسکن می‌شود. قابل ذکر است که این فناوری شباهت زیادی به سیستم Hand ID ال جی دارد که برای باز کردن قفل‌ها از ضخامت و خصوصیت‌ها رگ‌های کاربران استفاده می‌کرد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر قزوین استان زنجان

بنابراین می‌توان انتظار داشت که این سیستم نیز ضخامت و ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر قزوین استان زنجان - رگ دست کاربران را برای تایید هویت و اجازه دسترسی بررسی و ضبط کند. در حالی که جزئیات دقیق این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر قزوین استان زنجان - فناوری مشخص نشده است، اما سیستم اشاره شده در این پتنت می‌تواند به طور بالقوه در محصولات مختلف الکترونیکی غول‌ فناوری چینی کاربرد داشته باشد.

کاربرد این فناوری به ویژه در محصولات پوشیدنی شرکت اوپو مانند دسبتند‌ها و ساعت‌های هوشمند مشخص است. با این وجود باید عنوان کرد هنوز مشخص نیست که آیا شرکت اوپو در حال توسعه فناوری امنیتی جدید خود است یا فقط پتنت آن مشاهده شده است.

به نظر می‌رسد ممنوعیت‌های شرکت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر قزوین استان زنجان - هواوی و افت سهم این شرکت در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر قزوین استان زنجان - بازار گوشی‌های هوشمند باعث شده است تا سایر شرکت‌های چینی برای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر قزوین استان زنجان - پر کردن خلا به وجود آمده محصولات و فناوری‌های جدید خود را معرفی کنند. اوپو نیز در چند وقت گذشته از فناوری و محصولات جدید خود مانند نسل جدید فناوری دوربین زیر نمایشگر، اوپو واچ ۲ و جدیدترین فناوری‌ شارژ سریع خود رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone