🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10826.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آنر X20 5G با چیپست دیمنسیتی ۹۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد

آنر در کنار رونمایی از گوشی های هوشمند سری مجیک ۳ از آنر X20 5G با بهره مندی از چیپست دیمنسیتی ۹۰۰، نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و شارژر ۶۶ واتی رونمایی کرد. ...

آنر در کنار رونمایی از گوشی های هوشمند سری مجیک ۳ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - از آنر X20 5G با بهره مندی از چیپست دیمنسیتی ۹۰۰، نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و شارژر ۶۶ واتی رونمایی کرد.

آنر X20 5G از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با رزولوشن +FullHD بهره می‌برد. روزنه مخصوص دوربین سلفی آن در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر قرار دارد و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در قلب تپنده این موبایل چیپست - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - دیمنسیتی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - ۹۰۰ جای گرفته و کاربران موبایل جدید آنر را با رابط کاربری مجیک UI 4.2 مبتنی بر اندروید ۱۱ در اختیار خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان

موبایل جدید آنر در سه پیکربندی حافظه شامل ۶ گیگابایت رم و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - ۱۲۸ گیگبایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - با این وجود این موبایل جدید از رم مجازی نیز پشتیبانی می کند که با استفاده - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - از حافظه داخلی گوشی رم آن تقریبا 2 گیگابایت افزایش می دهد.

در پنل پشتی دستگاه نیز ماژول دایره ای شکل دستگاه قابل رویت است که سه دوربین در خود جای داده است. آنر X20 5G مجهز به دوربین اصلی ۶۴ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - مگاپیکسلی و - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - دوربین تشخیص عمق - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - ۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی هوشمند دارای EIS بوده و از ضبط دو طرفه پشتیبانی می کند و کاربران می توانند با کمک آن ویدیوها را با دوربین جلو و عقب دستگاه به صورت همزمان ضبط کنند.

تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان

موبایل جدید با باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۶۶ واتی عرضه می شود که با کمک آن دستگاه در عرض ۱۵ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می شود.

از دیگر ویژگی های موبایل مذکور می توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB-C، اسکنر اثر انگشت در لبه کناری دستگاه و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد.

آنر  X20 5G در سه ترکیب رنگ به بازار عرضه میشود. قیمت نسخه ۶ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی ۲۹۵ دلار، نسخه ۸ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۳۴۰ - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - دلار و درنهایت نسخه قدرتمندتر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۳۸۵ دلار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر خرمدره استان زنجان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر داریوش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** لباسشویی اوشن WFO1071WLSZ شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone