🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10829.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

عبور اوپو رنو ۶ از ۱۵۰ تست مقاومت دربرابر نفوذ آب و سقوط [تماشا کنید]

اوپو با هدف ارتقا سطح کیفی محصولات خود، گوشی رنو ۶ را در معرض ۱۵۰ تست مختلف برای بررسی میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و سقوط، دوام دستگاه و سایر مولفه‌ها قرار داده است. ...

اوپو با هدف ارتقا سطح کیفی محصولات خود، گوشی رنو ۶ را در معرض ۱۵۰ تست مختلف برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هیدج استان زنجان - بررسی میزان مقاومت در برابر نفوذ آب و سقوط، دوام دستگاه و سایر مولفه‌ها قرار داده است. ویدیوهایی از این تست‌های انجام شده اوپو روی این موبایل به اشتراک گذاشته شده است.

این تست‌ها در آزمایشگاه شرکت که درهند انجام شده است تا برخی مولفه‌های کیفی دستگاه مانند آزمایش‌های محیطی، میزان تحمل فشار مکانیکی، دوام و مقاومت کلی گوشی Reno6 را مورد آزمایش قرار دهد. ویدیوی مربوط به مقاومت در برابر سقوط و آب را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

«تسلیم عارف» نایب رئیس و سرپرست بخش تحقیق و توسعه اوپو در رابطه با این تست - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هیدج استان زنجان - می‌گوید:

ما متعهد هستیم که کیفیت گوشی خود را بدون هیچ‌گونه مشکلی برای کاربران فراهم کنیم و همه محصولات ما به دنبال تلاش‌های خستگی ناپذیر در جهت آزمایش کیفیت آن‌ها تولید می‌شوند. تمرکز ما این است دستگاه‌هایی به کاربران خود ارائه کنیم که حتی (ویژگی‌های آن) از الزامات مربوط به دوام آن‌ها نیز فراتر رود.

برخی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هیدج استان زنجان - مهم‌ترین آزمایش‌های انجام شده روی گوشی Reno6 شامل آزمایش‌ نفوذ آب و سقوط می‌شود. طبق ویدیو ارائه شده، اوپو برای بررسی استقامت فیزیکی گوشی خود، آن را ۲۴ دفعه از ارتفاع ۱.۵ متری به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هیدج استان زنجان - پایین می‌اندازد. علاوه بر این، شرکت چینی برای آزمایش مقاومت گوشی خود در برابر آب، آن را - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هیدج استان زنجان - به مدت ۳۰ ثانیه در عمق ۲۰ سانتی متری آب انداخت.

در آزمایش‌های محیطی نیز، این شرکت عملکرد گوشی موبایل خود در دماهای مختلف را مورد آزمایش قرار داد. اوپو به این منظور گوشی رنو ۶ را به مدت یک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هیدج استان زنجان - هفته در دمای حدود منفی۴۰ درجه سانتی گراد و همچنین شرایط بسیار گرمی مانند ۷۵ درجه سانتی گراد قرار دادند. در موارد استاندارد این صنعت، شرکت‌های تولیدکننده دیگر گوشی‌های خود را تنها به مدت ۳ روز تحت آزمایش‌های محیطی انجام می‌دهند.

- تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر هیدج استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone