🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10823.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ نسخه دیگری از گلکسی A12 را با چیپ اگزینوس ۸۵۰ معرفی کرد

سامسونگ سال گذشته از گوشی اقتصادی گلکسی A12 با پردازنده هلیو P35 رونمایی کرد. اکنون غول فناوری کره‌ای نسخه دیگری از این موبایل را با پردازنده اگزینوس برای عرضه در بازارهای آسیایی معرفی کرده است. ...

سامسونگ سال گذشته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - از گوشی اقتصادی گلکسی A12 با پردازنده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - هلیو P35 رونمایی کرد. اکنون غول فناوری کره‌ای نسخه دیگری از این موبایل را با پردازنده اگزینوس برای عرضه در بازارهای آسیایی معرفی کرده است.

گلکسی A12 جدید از - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - پردازنده اگزینوس ۸۵۰ بهره می‌برد و در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - دو نسخه با پیکربندی رم ۴ گیگیابتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی در - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - کنار رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی روانه بازار می‌شود. اگزینوس ۸۵۰ به لطف فرآیند ساخت ۸ نانومتری خود کمی قدرتمندتر و کارآمدتر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - از پردازنده هلیو P35 مدیاتک است. نسخه جدید این گوشی همچنین به همراه اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI Core 3 عرضه می‌شود که با این وجود می‌توان گفت واجد شرایط دریافت بروزرسانی اندروید ۱۳ نیز خواهد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - بود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس

سایر مشخصات این دستگاه مانند نسخه قبلی آن است و از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰x۱۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد که یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را درون روزنه مخصوص بالای نمایشگر خود - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - جای داده است.

گلکسی A12 از باتری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی برخوردار است. در پنل پشتی، ماژول دوربین چهار‌گانه قرار گرفته که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور ۵ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و زاویه دید ۱۱۵ درجه و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری، پلتفرم امنیتی Samsung Knox، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و پورت USB-C اشاره کرد. نسخه ۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۹۰ دلار و نسخه ۶ گیگابایتی آن با قیمت ۲۲۰ دلار روانه بازار‌های آسیا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - می‌شوند.

سامسونگ همچنین هفته گذشته نسخه دیگری از این گوشی تحت عنوان گلکسی A12 Nacho را برای بازار هند معرفی کرده بود که مشخصات فنی آن کاملا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - شبیه به نسخه جدید گوشی است و از تراشه اگزینوس ۸۵۰ بهره می‌برد. گلکسی A12 Nacho با قیمت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - پایه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - ۱۶۳ دلار در چهار رنگ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر نی ریز استان فارس - آبی، مشکی و سفید روانه بازار روسیه و احتمالا برخی بازارهای اروپایی عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone