🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  4. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37906.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

منع کسپرسکی از تبلیغات در توییتر به بهانه همکاری با دولت روسیه

در حالی که چند ماه قبل دونالد ترامپ استفاده از محصولات کمپانی کسپرسکی را در ادارات دولتی آمریکا ممنوع اعلام کرد، اکنون توییتر نیز ممنوعیت هایی را بر این کمپانی اهل روسیه اعمال کرده است. سخنگوی ...

در حالی که چند ماه قبل دونالد ترامپ استفاده از محصولات کمپانی کسپرسکی را در ادارات دولتی آمریکا ممنوع اعلام کرد، اکنون توییتر نیز ممنوعیت هایی را بر این کمپانی اهل روسیه اعمال کرده است.

سخنگوی توییتر در این باره به وبسایت گیزمودو اعلام کرده که کسپرسکی بر مبنای مدل کسب و کاری فعالیت می کند که ذاتاً با شیوه های مناسب کسب و کار تبلیغات توییتر در تضاد است. با این حال از سوی توییتر گفته شده که بر اساس قوانین این شبکه اجتماعی، کسپرسکی همچنان می تواند به عنوان یک عضو عادی به فعالیت خود در توییتر ادامه دهد.

یوجین کسپرسکی، بنیانگذار شرکت امنیتی کسپرسکی در این باره پاسخ داده:

«این مورد را با اطمینان می توانم بگویم: ما هیچ قانون نوشته شده [یا نا نوشته ای] را نقض نکردیم و شیوه کسب و کار ما به - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - همان سادگی است که تمام شرکت - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های حوزه امنیت سایبری از آن بهره می - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برند: ما به کاربران محصولات و خدماتمان را ارائه می دهیم و آنها برای این موارد به ما هزینه می پردازند».

بنا بر گفته های آقای کسپرسکی، توییتر تصمیم گرفته - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - امکان تبلیغات - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را از کسپرسکی سلب کند. او در این باره اعتقاد دارد که مهم نیست این تصمیم چگونه گرفته شده، در هر حال کمپانی او در سال جاری قصد ارائه هیچ آگهی تبلیغاتی را در توییتر ندارد.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
یوجین کسپرسکی

توییتر در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ادامه به موضوع اطمینان داشتن دولت ایالات متحده در مورد همکاری برخی از مسئولان کمپانی کسپرسکی با آژانس های دولتی و سازمان های اطلاعاتی دولت روسیه اشاره کرده است. در این مورد اعلام شده که بر اساس قوانین روسیه آژانس های - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی روسیه می توانند کسپرسکی را مجبور کنند که ارتباطات رد و بدل شده در شبکه های روسیه را ردگیری کند.

با این حال موسس کسپرسکی، هرگونه استفاده از پلتفرم شرکتش برای - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خدمات رسانی ابزاری برای سازمان های اطلاعاتی روسیه جهت رهگیری ارتباطات و داده های آمریکا را رد کرده است.

یاد آوری می کنیم که در سال گذشته میلادی مشخص شده بود که هکرهای اهل روسیه توانسته اند با استفاده از نرم افزار ضد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ویروس کسپرسکی اطلاعات فوق حساسی از جمله ابزارهای هک را از آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA) سرقت کنند.

تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

کسپرسکی در نهایت اعلام کرده که قصد دارد هزینه ای که قرار بود برای تبلیغات در توییتر صرف شود را به گروه حمایت از حقوق دیجیتال «بنیاد مرزهای الکترونیکی» اهدا نماید. این بنیاد در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - زمینه - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های گوناگونی از جمله دفاع از افراد و فناوری‌ های نو در برابر - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تهدیدهای قانونی‌ بی‌ پایه یا گمراه‌کننده و تلاش برای افشای اعمال خلاف قانون دولت فعالیت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone