🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10832.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ از سیستم عامل iOS پشتیبانی نمی‌کند

در رویداد گلکسی آنپکد، سامسونگ از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ به همراه گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ و هدفون‌های گلکسی بادز ۲ رونمایی کرد. ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ ...

در رویداد گلکسی آنپکد، سامسونگ از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ به همراه گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ و هدفون‌های گلکسی بادز ۲ رونمایی کرد. ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ از جدیدترین سیستم عامل Wear OS 3 پشتیبانی می‌کنند اما به نظر می‌رسد برخلاف نسخه‌های قبلی با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - سیستم عامل iOS سازگار نیستند.

با این وجود کاربران سامسونگ نمی‌توانند سری گلکسی واچ ۴ را به گوشی‌های آیفون خود متصل کنند. - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - سامسونگ همچنین عنوان کرده است که ساعت‌های هوشمند جدید آن‌ها فقط با گوشی‌هایی جفت می‌شوند - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - که از نسخه اندروید ۶ یا بالاتر استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان

علاوه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - بر این، به نظر می‌رسد ساعت‌های هوشمند سری گلکسی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - واچ ۴ سامسونگ برای فعال‌سازی نیاز به اتصال با دستگاهی را دارند که از خدمات گوگل (GMS) - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - پشتیبانی می‌کند و اپلیکیشن‌های پلی استور و خدمات پلی روی آن نصب شده باشد.

البته در توضیحات این شرکت عنوان شده که گلکسی واچ قدیمی سازگاری خود با iOS را حفظ خواهد کرد. سامسونگ با عرضه ساعت‌های Gear 2 در سال ۲۰۱۶ پشتیبانی دستگاه‌های پوشیدنی خود از iOS را آغاز کرد و تمام مدل‌های جانشین این سری نیز از سیستم عامل اپل پشتیبانی می‌کنند. تمام این محصولات سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی تایزن استفاده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - می‌کنند.

هر چند بعید به نظر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - می‌رسد اما با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - توجه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - به اینکه آخرین نسل ساعت‌های هوشمند سامسونگ از سیستم عامل WearOS پشتیبانی می‌کند، باید دید آیا - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - پشتیبانی از سیستم عامل iOS نیز در دسترس دستگاه‌های پوشیدنی این شرکت قرار خواهد گرفت یا خیر.

سری گلکسی واچ ۴ به جدیدترین چیپست ۵ نانومتری سامسونگ برای گجت‌های پوشیدنی یعنی اگزینوس W920 مجهز شده است. همچنین این ساعت‌ها در مقابل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند و تا عمق ۵۰ متری آب به خوبی مقاومت می‌کنند. علاوه بر این، شیشه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - ساعت توسط گوریلا گلس +DX پوشانده شده و گواهینامه استاندارد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر گالیکش استان گلستان - نظامی ۸۱۰G خبر از یک ساعت مقاوم در شرایط سخت می‌دهد.

نسخه استاندارد گلکس واچ ۴ با قیمت پایه ۲۴۹ دلار و نسخه کلاسیک آن با قیمت پایه ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهمرد نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام سایت ***** لباسشویی بوش WAW 324DE EXCLUSIVE شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone