🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10831.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

تصویری فاش شده از ریلمی GT مستر ادیشن با شارژر مغناطیسی MagDart

ریلمی شرکت فناوری چینی به تازگی از فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart خود رونمایی کرد اما تاکنون هیچ دستگاهی به جز گوشی مفهومی «ریلمی GT فلش» با پشتیبانی از این فناوری معرفی نشده است. اکنون ...

ریلمی شرکت فناوری چینی به تازگی از فناوری شارژ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - بی‌سیم مغناطیسی MagDart خود رونمایی کرد اما تاکنون هیچ دستگاهی به جز گوشی مفهومی «ریلمی GT فلش» با پشتیبانی از این فناوری معرفی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - نشده است. اکنون تصاویر جدیدی از گوشی «ریلمی GT مستر ادیشن» با پشتیبانی از MagDart منتشر شده است.

تصاویر منتشر شده از نمونه اولیه گوشی ریلمی GT مستر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - ادیشن که از شارژ مغناطیسی MagDart پشتیبانی می‌کند توسط OnLeaks که افشاگر معتبری است، به اشتراک گذاشته شده است. در این تصاویر گوشی شرکت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - ریلمی در رنگ سفید دیده می‌شود که توسط فناوری MagDart و به صورت کاملا بی‌سیم در حال شارژ است.

علاوه بر این، تصاویر هیچ جزئیات دیگری درباره - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - گوشی مشخص نمی‌کند. با این وجود OnLeaks به نقل از منابع دیگر عنوان می‌کند که ریلمی قصد دارد فناوری خود را در دسترس دستگاه‌های بیشتری قرار دهد.در حال حاضر مشخص نیست که - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - اولین دستگاه تجاری با پشتیبانی از - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - MagDart چه زمانی روانه بازار خواهد شد.

طبق شواهد ارائه شده، به نظر می‌رسد تولیدکننده چینی برای عرضه گوشی ریلمی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - GT مستر ادیشن در بازار هند و اروپا کاملا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - آماده است. ریلمی GT مستر ادیشن و نسخه اکسپلورر آن در اواخر تیرماه با زبان طراحی جدید معرفی شده بودند. طبق اعلام رسمی این گوشی‌ها از یک نمایشگر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - ۶.۴۳ اینچی امولد +FHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون 778G، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل، رابط کاربری realme UI 2.0، اندروید ۱۱، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۶۵ وات SuperDart - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - بهره می‌برند.

با این وجود تصاویر ارائه شده از این گوشی در حال شارژ از طریق MagDart می‌توان به این معنی باشد که دستگاه در مرحله توسعه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - از شارژ بی‌سیم مغناطیسی پشتیبانی می‌کرده و این قابلیت در محصول نهایی دیده نمی‌شود یا اینکه گوشی از این قابلیت پشتیبانی می‌کند اما ریلمی قصد نداشته که این موضوع را فاش کند.

درباره شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart که  رقیب اندرویدی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - مگ‌سیف آیفون محسوب می‌شود نیز باید عنوان کرد هنوز اطلاعاتی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر ساوه استان مرکزی - در مورد تاریخ عرضه و قیمت آن به اشتراک گذاشته نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone