🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34356.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هواوی: چیپست جدید اپل از کایرین ۹۸۰ ضعیف‌تر است

در حالی که تنها یک هفته از معرفی آیفون های جدید با چیپست قدرتمند اپل A12 بیونیک می گذرد، هواوی مدعی شده کایرین ۹۸۰ این پردازنده را از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید. هواوی ...

در حالی که تنها یک هفته از معرفی آیفون های جدید با چیپست قدرتمند اپل A12 بیونیک می گذرد، هواوی مدعی شده کایرین ۹۸۰ این پردازنده را از اریکه قدرت به زیر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خواهد کشید.

هواوی خود را برای معرفی پرچمدار میت ۲۰ پرو آماده می کند که میزبان چیپست کایرین ۹۸۰ خواهد بود. این پردازنده در کنار A12 بیونیک تنها تراشه های ۷ نانومتری موبایل هستند اما هواوی روز گذشته طی رویدادی در دبی مدعی شده که قدرت چیپست آنها از رقیب - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - آمریکایی بیشتر است.

چیپست هشت هسته ای کایرین ۹۸۰ از دو هسته توربو، دو هسته برای عملکرد طولانی مدت و چهار هسته ضعیف تر برای پردازش های روزمره تشکیل شده که به بهینه سازی مصرف انرژی کمک می کنند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهاناین چیپست به لطف ۶.۹ میلیارد ترانزیستور و پردازشگر گرافیکی Mali-G76 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نسبت به کایرین ۹۷۰ حداقل ۷۵ درصد سریعتر و ۵۷ درصد کم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مصرف تر است. از نظر پردازش گرافیکی نیز ۷۵ درصد پر سرعت تر و ۱۷۸ درصد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کارآمدتر از مدل قبلی خواهد بود.

از سوی دیگر چیپست جدید اپل نیز از همین تعداد ترانزیستور بهره برده و در زمینه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های کارایی و مصرف بهینه انرژی نیز بهبودهای قابل توجهی را به ارمغان آورده بنابرین نمی توان از برتری هر یک بر دیگری با اطمینان سخن گفت.

با این حال مواردی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نظیر واحد پردازش عصبی دوگانه، پردازنده سیگنال تصویر دوگانه، مودم Cat.21 با سرعت ۱.۴ گیگابیت بر ثانیه و پشتیبانی از رم های LPDDR4X با فرکانس کاری ۲۱۳۳ مگاهرتز، هواوی را متقاعد ساخته که این چیپست را از A12 بیونیک قوی تر بداند.

اسنپدراگون ۸۵۵ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یکی دیگر از تراشه های ۷ نانومتری موبایل است که احتمالا تا پایان سال شاهد معرفی آن خواهیم بود. کمپانی هواوی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که اسنپدراگون ۸۵۵ در یک بنچمارک تایید نشده نتوانسته بود از پس چیپست A12 بیونیک برآید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone