🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36367.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

یک گام دیگر تا رفع فیلتر توییتر

امروز به جز اینستاگرام، تمام شبکه‌های اجتماعی خارجی پرطرفدار در ایران مسدود هستند. همین موضوع سبب شده تا در گذر زمان، کاربران ایرانی همواره کوچ دسته جمعی از پلتفرمی به پلتفرم بعدی را تجربه کنند ...

امروز به جز اینستاگرام، تمام شبکه‌های اجتماعی خارجی پرطرفدار در ایران مسدود هستند. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - همین موضوع سبب شده تا در گذر زمان، کاربران ایرانی همواره کوچ دسته جمعی از پلتفرمی به پلتفرم بعدی را تجربه کنند که آخرین مورد آن، مهاجرت از وایبر به تلگرام بود. تکلیف کوچ بعدی مشخص نیست و هیچ‌کس نمی‌داند مقصد بعدی کجاست اما این واقعیت مشخص است که اگر شبکه‌های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - اجتماعی بیشتری در ایران در دسترس بودند، تمرکز کاربران - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - هم اینچنین روی یک بستر قرار نمی‌گرفت.

اکنون به نظر می‌رسد برخی از اعضای دولت و شورای عالی فضای مجازی تلاشی تازه را برای رفع فیلتر یوتوب و توییتر آغاز کرده‌اند که می‌توان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - از آن به عنوان نوعی «سیاست تمرکز زدایی از یک شبکه» یاد کرد.

سایت «عصر خبر» مدعی شده‌ است که ۶ نفر از اعضای کابینه که عضو شورای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - عالی فضای مجازی و کارگروه تعیین - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - مصادیق جرایم رایانه‌ای هستند، در نامه‌ای به رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور درخواست رفع فیلتر توییتر و یوتیوب و برخی شبکه‌های اجتماعی دیگر را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - داشته‌اند.

این منبع همچنین اشاره کرده است که «سید عباس صالحی» وزیر ارشاد، «سید محمد بطحایی» وزیر آموزش و پرورش، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین «سید محمود علوی» وزیر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - اطلاعات از جمله امضا کنندگان این نامه بوده‌اند.

سه وزیری که در نخست نامشان آمد، در توییتر فعال هستند و اتفاقاً در بیشتر مواقع به فارسی توییت می‌کنند. اما نکته جالب همراهی یکی از بالاترین مقام‌های امنیتی ایران در امضای چنین نامه‌ای - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - است؛ - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - مخصوصاً در حالی که بیشتر شبکه‌های اجتماعی در ایران به دلایل امنیتی مسدود شده‌اند.

اما تلاش برای رفع فیلتر توییتر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - اتفاق تازه‌ای نیست. آذری جهرمی که در ۲۹ مرداد سال گذشته توانست از مجلس رای اعتماد بگیرد و به عنوان وزیر ارتباطات دولت دوازدهم کارش را شروع کند، در یکی از اولین مصاحبه‌های خود در مورد بازگشایی توییتر گفت:

«فکر می‌کنم با توجه به شرایط حال حاضر زمینه برای این گفتگو و تعامل وجود دارد. - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - فضای توییتر فضایی با محتویات غیر اخلاقی نیست که باید مسدود باقی بماند چرا که بیشتر فضای این شبکه معقول است. بنابراین تنها از راه اعتماد‌سازی از سوی همین شبکه، امکان رفع فیلترینگ آن وجود دارد.»

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر  داراب استان فارس

هر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - چند در ۹ ماه گذشته جهرمی در این رابطه به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - موفقیتی نرسیده اما این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - اظهار نظرها از سوی وزیر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - ارتباطات چندبار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - دیگر هم تکرار شد. برای مثال او در اولین نشست خبری آنلاین خود با رسانه‌ها که در ۱۹ اسفندماه برگزار شد، در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر پروسه طی شده برای رفع فیلتر توییتر و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - یوتوب گفت:

«وزارت ارتباطات در رابطه با رفع فیلتر این سرویس‌ها، به صورت مستقیم مسئولیتی ندارد و در کارگروه تایین مصادیق یک رای دارد. طبیعتاً پیگیری از طرف ما انجام شده است و مسئله در مرکز ملی فضای مجازی در حال بحث است.

امیدوارم نتیجه هر چه باشد، مرکز ملی فضای مجازی آن را اعلام کند. تلاش‌های ما برای پیگیری این موضوع صورت گرفته و اطلاع دارم که این موضوع آنجا هم در حال پیگیری است. رفع فیلتر این سرویس‌ها موضوعی است که نیاز به هماهنگی کامل بین دستگاه‌ها دارد. امیدوارم این جمع بندی سریع‌تر توسط مرکز ملی فضای مجازی انجام شود.»

اکنون ارسال همین نامه که از سوی چند منبع دیگر هم تایید شده، می‌تواند بارقه امیدی باشد برای دسترسی ساده‌تر به شبکه‌های اجتماعی بیشتر و همچنین گردش آزاد اطلاعاتی که دولت روحانی مدت‌ها پیش وعده‌اش را به طرفداران خود داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گشواد نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر احیانا تعمیرگاه شما تنگ کتوبه داراب سرویس میده.
پاسخ: بله در تنگ کتوبه شهر داراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone