تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13582.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هرآنچه تا به امروز درباره گلکسی S21 FE سامسونگ می‌دانیم

سامسونگ سال گذشته میلادی از گوشی گلکسی S20 FE رونمایی کرد که به علت مشخصات فنی قابل توجه و قیمت مناسبش، مورد توجه زیادی قرار گرفت. حالا علاقه‌مندان منتظر رونمایی از گوشی جایگزین آن هستند. ...

سامسونگ سال گذشته - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - میلادی از گوشی گلکسی S20 FE رونمایی کرد که به علت مشخصات فنی قابل توجه و قیمت مناسبش، مورد توجه زیادی قرار گرفت. حالا علاقه‌مندان منتظر رونمایی از گوشی جایگزین آن هستند. تا به امروز - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - گزارش‌های زیادی - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - درباره این دستگاه منتشر شده‌اند و ما می‌خواهیم نگاهی به مشخصات و قابلیت‌های احتمالی گلکسی S21 FE سامسونگ داشته باشیم.

با افزایش رقابت در بازار، سامسونگ می‌خواهد تا جای ممکن مشخصات فنی گوشی‌های نه چندان گران‌قیمتش را بهبود دهد که شاهد چنین موضوعی در گلکسی - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - S20 FE - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - و همچنین گلکسی A52 و A72 بودیم. حالا باید منتظر چنین فرمولی برای گلکسی S21 FE هم باشیم که طبق گزارش‌ها و شایعات، می‌تواند توجهات زیادی را - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - جلب کند.

نام و تاریخ معرفی

تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران

سامسونگ هنوز بطور رسمی از معرفی دستگاهی با نام گلکسی S21 FE در سال جاری میلادی خبر نداده، اما این کمپانی در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که هرسال از نسخه FE پرچمدارهای اصلی‌‌اش رونمایی خواهد کرد. با توجه به این موضوع، امسال هم باید منتظر معرفی گلکسی S21 FE باشیم.

البته - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - افشای نقشه راه سامسونگ نشان داده که این کمپانی می‌خواهد از نسخه FE پرچمدار نیمه اول ۲۰۲۱ خودش رونمایی کند. طبق گزارش‌ها، این دستگاه احتمالا در مرداد - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - یا شهریور ماه معرفی می‌شود.

طراحی گلکسی S21 FE سامسونگ

تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران

گلکسی S20 FE شباهت زیادی به - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - گلکسی S20 دارد و انتظار داریم چنین موضوعی را در نسل جدیدش هم شاهد باشیم. در روزهای اخیر رندرهای زیادی از این دستگاه منتشر شده که ما را با طراحی آن آشنا می‌کنند.

ظاهرا ابعاد این دستگاه کمی بزرگتر از گلکسی S21 - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - است، هرچند ضخامت آن‌ها تفاوتی نخواهد داشت. گلکسی S21 FE ابعادی برابر ۱۵۵.۷ در ۷۴.۵ در ۷.۹ میلی‌متر خواهد داشت که بین گلکسی S21 و S21 پلاس قرار می‌گیرد.

تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران

یک منبع موثق حوزه فناروی به نام «ایوان بلس» هم اخیرا رندرهای این دستگاه را در ۵ رنگ متنوع منتشر کرده که آن را در زوایای مختلف به - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - نمایش می‌گذارند. در حالت کلی با طراحی آشنایی روبه‌رو هستیم و متاسفانه سامسونگ نمی‌خواهد از - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در آن استفاده کند.

مشخصات فنی گلکسی S21 FE

تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران

سامسونگ برای اینکه بتواند جدیدترین گوشی FE خود را با قیمت پایین‌تری به بازار عرضه کند، باید برخی ویژگی‌های پرچمدارهایش را از آن حذف کند. یکی از این تفاوت‌ها، ظرفیت باتری کمتر نسبت به - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - گلکسی S21 پلاس خواهد بود، در - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - حالی که S20 FE ظرفیت باتری یکسانی با مدل پلاس S20 دارد.

گلکسی S21 FE با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد که اگرچه ۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد، اما ۳۰۰ میلی آمپر ساعت از گلکسی S21 - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - پلاس کمتر است.

انتظار می‌رود گلکسی S21 FE به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ حافظه داخلی مجهز شود و البته چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ داشته باشد. اسنپدراگون ۸۸۸ هم اکنون قدرتمندترین تراشه - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - کوالکام محسوب می‌شود که در اکثر پرچمدارهای اندرویدی مورد استفاده قرار گرفته. بنابراین اگر گزارش‌ها - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - صحت داشته باشند، عملکرد پردازشی گلکسی S21 FE تفاوتی با - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - دیگر محصولات سری گلکسی S21 نخواهد داشت.

با توجه به اینکه امسال نسل جدید گلکسی نوت از راه نمی‌رسد و کره‌ای‌ها می‌خواهند تنها نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را وارد بازار کنند، - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - گلکسی S21 FE وظیفه سنگینی برعهده خواهد داشت. بنابراین احتمالا سامسونگ با مشخصات فنی - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - قدرتمند می‌خواهد تا جای ممکن کاربران را جذب این - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - محصولش کند.

قیمت سامسونگ گلکسی S21 FE

تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران

در کنار - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - تمام مشخصات و ویژگی‌ها، یکی از مهم‌ترین موارد چیزی نیست جز قیمت. سامسونگ در کنار استفاده از قطعات جدید و قدرتمند، باید - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - محصول جدیدش را با قیمت مقرون به صرفه‌ای هم وارد بازار کند تا کاربران توجه ویژه‌ای به آن نشان دهند.

از آنجایی که گلکسی S21 با قیمت پایه ۷۹۹ دلار در بازار فروخته می‌شود، سامسونگ باید قیمت نسخه FE آن را پایین‌تر درنظر بگیرد. علاوه بر این، گلکسی - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - S20 FE قیمت پایه ۶۹۹ دلار - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - دارد و نباید جایگزینش گران‌تر از آن باشد.

طبق شایعات، سامسونگ طرفدارانش - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - را ناامید نخواهد کرد و می‌خواهد قیمت کاملا مناسبی را برای این گوشی‌اش درنظر بگیرد. در صورتی که گزارش‌ها صحت داشته باشند، گلکسی S21 FE با قیمت پایه ۶۳۰ دلار در کره جنوبی از راه می‌رسد، البته شایعات از قیمتی در محدوده ۶۳۰ تا ۷۲۰ - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - دلار خبر می‌دهند.

اگر این قیمت صحت داشته باشد، با کاهش چشمگیری در مقایسه با قیمت پایه ۸۰۹ دلاری گلکسی S20 - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - FE در کره جنوبی روبه‌رو هستیم. اگرچه شاید گلکسی S21 FE در سایر بازارها چنین کاهش قیمتی را تجربه نکند، اما - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - تقریبا می‌توانیم بگوییم که سامسونگ این دستگاه را ارزان‌تر از نسل قبلی‌اش وارد بازار می‌کند.

با توجه - تعمیرات یخچال الجی در شهر پل سفید استان مازندران - به اینکه نزدیک به دو ماه با معرفی این دستگاه فاصله داریم، احتمالا در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می‌شود یا اطلاعات کنونی مورد تایید قرار می‌گیرند. البته یکی از جزئیاتی که می‌تواند برای کاربران اهمیت بالایی داشته باشد، دوربین اصلی است. باید منتظر ماند و دید کره‌ای دوربین گلکسی S21 را به نسخه FE آن می‌آورند یا نه.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone