🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14460.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بایدو اولین سرویس عمومی تاکسی‌های خودران را در چین راه‌اندازی کرد

«بایدو»، غول فناوری چینی از راه‌اندازی اولین سرویس روبوتاکسی تجاری در پایتخت این کشور خبر داد. این سرویس از سیستم خودران «آپولو» استفاده می‌کند که بدون حضور راننده می‌تواند مسافر را در محدوده پارک «شوگانگ» ...

«بایدو»، غول فناوری چینی از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - راه‌اندازی اولین سرویس روبوتاکسی تجاری در پایتخت این کشور خبر داد. این سرویس از سیستم خودران «آپولو» استفاده می‌کند که بدون حضور راننده می‌تواند مسافر را در محدوده پارک «شوگانگ» در شهر پکن جابه‌جا کند. بایدو امیدوار است که در آینده نزدیک این قابلیت را به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - سایر شهرهای چین ببرد.

راه‌اندازی سرویس روبوتاکسی بایدو به دنبال آزمایش‌های گسترده روی سیستم رانندگی خودکار آپولو ممکن شد. این شرکت می‌گوید خودروهایش بیش از ۱۰ میلیون کیلومتر به‌صورت آزمایشی در جاده‌ها حرکت کرده‌اند. حالا کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی Apollo Go از این شرکت درخواست تاکسی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنند و با اسکن یک کد QR که هویت آن‌ها را احراز می‌کند، سوار اتومبیل شوند. در این مرحله دکمه‌ای به نام Start the Journey روی اپلیکیشن ظاهر می‌شود که فرمان حرکت را صادر می‌کند. البته خودرو تنها زمانی شروع به حرکت می‌کند که تمامی درها و کمربندهای ایمنی بسته شده باشند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان

با وجود اینکه در روبوتاکسی‌های بایدو هیچ راننده‌ای وجود ندارد، ولی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - اپراتورهای شرکت می‌توانند در مواقع اضطراری از راه دور کنترل خودرو را در دست بگیرند. بایدو می‌گوید این سرویس می‌تواند مسافران را در حوالی محدوده پارک شوگانگ پکن به سالن‌های ورزشی، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - دفاتر کاری، کافی شاپ‌ها و هتل‌ها ببرد. این منطقه یکی از شاهراه‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - این غول چینی به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - بازدیدکنندگان المپیک زمستانی وعده داده که روبوتاکسی‌ها - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - برای حمل و نقل عمومی در اختیار آن‌ها قرار خواهند گرفت.

اگرچه بایدو اولین شرکتی است که تاکسی‌های خودران خود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - را در چین راه‌اندازی کرده، ولی رقبا هم چندان عقب‌تر نیستند. شرکت AutoX اخیرا - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - ناوگانی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - از تاکسی‌های خودران را به‌صورت آزمایشی در کلان‌شهر «شنژن» به خیابان‌ها فرستاده. «یونپنگ وانگ»، قائم مقام بایدو و مدیرکل فناوری‌های خودران این شرکت می‌گوید: «معرفی سرویس‌های بدون راننده گامی ضروری در مسیر تجاری‌سازی سیستم‌های رانندگی خودکار است. ما امروز سرویس تماما خودران روبوتاکسی را برای مصرف عمومی در پکن افتتاح می‌کنیم. راه‌اندازی این سرویس تنها به واسطه انجام - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - آزمایش‌های بی‌شمار با خودروهای بدون راننده در بسیاری از شهرها و در یک بازه زمانی طولانی ممکن شده است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone