🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14471.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اپل ضخامت و برآمدگی دوربین آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو را افزایش می‌دهد

اگرچه فاصله تقریبا زیادی تا معرفی نسل بعدی آیفون‌ها داریم، اما تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر شده. حالا جدیدترین آن‌ها از افزایش ضخامت و برآمدگی دوربین آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو نسبت ...

اگرچه فاصله تقریبا زیادی تا معرفی نسل بعدی آیفون‌ها داریم، اما تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره آن‌ها منتشر شده. حالا جدیدترین آن‌ها از افزایش ضخامت و برآمدگی دوربین آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو نسبت به نسل کنونی خبر می‌دهد.

طبق این گزارش، ضخامت مدل‌های آیفون ۱۳ از ۷.۴ میلی‌متر نسل کنونی به ۷.۵۷ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان - میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند که البته این افزایش ۰.۱۷ میلی‌متری برای اکثر کاربران قابل تشخیص نخواهد بود.

در حالی که این افزایش ضخامت قابل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان - چشم‌پوشی است، نمی‌توان به همین راحتی از برآمدگی بیشتر دوربین گذشت. برآمدگی دوربین آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو در محدوده ۱.۵ تا ۱.۷ میلی‌متر قرار دارد، اما برای نسل آینده آن‌ها این میزان افزایش چشمگیری خواهد داشت.

انتظار می‌رود ضخامت برآمدگی دوربین آیفون ۱۳ به ۲.۵۱ میلی‌متر برسد و این برآمدگی برای مدل پرو برابر ۳.۶۵ میلی‌متر باشد. در نسل بعدی آیفون‌ها بجای اینکه هر لنز به صورت جداگانه بیرون آمده باشد، کل ماژول ضخامتش افزایش می‌یابد و طراحی مشابه آیپد پرو ۲۰۲۰ پیدا می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان

در کنار افزایش ضخامت، ابعاد کلی ماژول دوربین اصلی هم افزایش خواهد داشت. ابعاد ماژول دوبین آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو برابر ۲۸ در ۳۰ میلی‌متر است، اما در آیفون ۱۳ - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان - به ۲۹ در ۲۹ میلی‌متر می‌رسد تا طراحی مربعی داشته باشد. در مدل پرو، ابعاد این ماژول برابر ۳۶ در ۳۷ میلی‌متر خواهد بود. بنابراین احتمالا دوربین مدل پرو و پرو مکس در نسل جدید آیفون یکی خواهد بود.

طبق شایعات، فناوری لرزشگیر سنسور شیفت احتمالا به آیفون ۱۳ پرو هم راه پیدا می‌کند و شاید - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان - حتی به نسخه استاندارد هم اضافه شود. این فناوری در کنار بهبود عملکرد لرزشگیر، کیفیت خروجی در شب را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان - هم افزایش می‌دهد.

این احتمال وجود دارد که آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس برای سنسور استاندارد و اولترا واید به چنین فناوری مجهز شوند، بنابراین اپل چاره‌ای جز افزایش اندازه و ضخامت ماژول دوربین آن‌ها نخواهد داشت. شاید کوپرتینویی‌ها تصمیم بگیرند که محل قرارگیری دکمه‌های روی فریم را - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان - هم تغییر دهند.

اخیرا تصاویری از - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان - ماکت آیفون ۱۳ پرو مکس منتشر شده بود که این دستگاه را در زوایای مختلف نشان می‌داد. انتظار می‌رود آیفون‌های آینده با چیپ A15 Bionic، دوربین - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان - بهتر و ارتباط 5G سریع‌تر از راه - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر نیشابور استان خراسان - برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone