🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14458.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بیل گیتس و همسرش بعد از ۲۷ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا می‌شوند

«بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت و همسرش «ملیندا» با انتشار توییت مشترکی از تصمیم خود مبنی بر جدایی بعد از ۲۷ سال زندگی مشترک خبر دادند. اما خاطر نشان کردند که به همکاری با یکدیگر در ...

«بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت و همسرش «ملیندا» با انتشار توییت مشترکی از تصمیم خود مبنی بر جدایی بعد از ۲۷ سال زندگی مشترک خبر دادند. اما خاطر نشان کردند که به همکاری با یکدیگر در بنیاد گیتس ادامه می‌دهند.

در - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس - بخشی از توییت منتشر شده به این نکته اشاره - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس - شده است که آنها بر این باورند که حضورشان در کنار یکدیگر به عنوان یک زوج، دیگر سازنده نیست و به عنوان یک زوج در مرحله بعدی زندگی نمی‌توانند به رشد یکدیگر کمک کنند.

با توجه به متن توییت، به نظر می‌رسد این زوج سرشناس مدت‌ها برای حفظ روابط خود تلاش کرده‌اند و در نهایت پس از مدت‌ها فکر کردن تصمیم به جدایی گرفته‌اند. آین زوج می‌گویند در حالی مسیر جدید زندگی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس - خود را - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس - آغاز می‌کنند که خواستار احترام به حریم خصوصی خانواده خود هستند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر  داراب استان فارس

حاصل ازدواج بیل گیتس و ملیندا، سه فرزند و بنیاد گیتس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس - است که برای امور انسان دوستانه راه اندازی شده است. بنیاد گیتس در سال‌های فعالیت خود میلیاردها دلار برای امور بشردوستانه همچون درمان بیماری‌های عفونی و ترویج واکسیناسیون کودکان هزینه کرده است. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس - این بنیاد به بهبود وضعیت زندگی مردم در سراسر جهان کمک می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر  داراب استان فارس

در متن توییت به اشتراک گذاشته شده به این موضوع اشاره کرده‌اند که پس از جدایی به همکاری خود در بنیاد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس - گیتس ادامه می‌دهند.  بیل گیتس از زمان تاسیس مایکروسافت تا سال ۲۰۰۰  به مدت ۲۵ سال به عنوان مدیرعامل مایکروسافت فعالیت کرده است. در سال - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس - ۲۰۱۴ ریاست هیئت مدیره را برعهده گرفت و در سال ۲۰۲۰ از هیئت مدیره کناره گیری کرد تا بر فعالیت‌های بشر دوستانه تمرکز کند.

بیل گیتس و ملیندا در سال ۱۹۹۴ با یکدیگر ازدواج کردند. در آن زمان بیل گیتس - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر داراب استان فارس - مدیرعامل و مدیر بخش نرم افزار مایکروسافت بود. ملیندا در سال ۲۰۱۳ از سوی مجله فوربز بعد از آنگلا مرکل و دیلما روسف به عنوان سومین زن قدرتمند جهان شناخته شد. هنوز جزئیات توافقات مالی بیل گیتس و همسرش ملیندا بعد از جدایی منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone