🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14461.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Suspects: Mystery Mansion؛ بهتر از امانگ آس؟

وقتی یک بازی به محبوبیت ناگهانی می‌رسد، بازی‌های فراوان دیگری با الهام از بازی اصلی ساخته می‌شوند و به نظر می‌رسد این استراتژی اصلی استودیوی Wildlife در ساختن بازی‌ها است. در این مطلب با ما ...

وقتی یک بازی به محبوبیت ناگهانی می‌رسد، بازی‌های فراوان دیگری با الهام از بازی اصلی ساخته می‌شوند و به نظر می‌رسد این استراتژی اصلی استودیوی Wildlife در ساختن بازی‌ها است. در این مطلب با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - ما همراه باشید تا نگاهی به بازی Suspects: Mystery - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - Mansion داشته باشیم که ورژن متفاوتی از بازی Among Us است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان

داستان بازی همان تم مافیایی را دارد اما با یک نقشه‌ی متفاوت؛ در بازی Suspects: Mystery - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - Mansion شما در عمارتی مهمان هستید که چندان هم جای امنی نیست زیرا افرادی در بین شما هستند که قصد جانتان را دارند. بنابراین نقش‌های بازیکنان در دو دسته‌ی قاتل و مهمان جا می‌گیرند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلانبازیکنی که نقش قاتل را دارد - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - برای برنده شدن در بازی دو راه پیش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - رو دارد: کشتن سایر بازیکنان و کار گذاشتن حداقل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - دو بمب و فعال کردن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - آن‌ها در زمان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - مناسب که هر دو شامل شمارش معکوس هستند .

کشتن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - بازیکنان همان روال بازی امانگ آس را دارد و - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - قاتل می‌تواند با استفاده از دریچه‌ها و خراب کردن سیستم روشنایی و محدود کردن میدان دید، راحت‌تر مهمان‌ها را به قتل برساند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان

مهمان‌ها علاوه بر اینکه باید ماموریت‌های مربوط به عمارت، مثل صاف کردن تابلوها، روشن کردن شمع و ... را انجام بدهند، وظیفه دارند با چک کردن دوربین‌ها و استنتاج، قاتل را پیدا کرده و با رای دادن او را حذف کنند.

وقتی قاتل سیستم روشنایی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - را خراب می‌کند یا بمب‌ها را فعال می‌کند، مهمان‌هایی که هنوز زنده‌اند می‌توانند در مدت زمان مشخصی با حل مشکل روشنایی یا خنثی کردن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - بمب خود را نجات بدهند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان

مهمان‌های مرده دیگر نمی‌توانند در رفع خراب کاری‌ها کمک کنند اما در عوض می‌توانند دوربین‌ها را چک کنند و  قابلیت این را هم دارند که تمام تسک‌ها را روی حالت خودکار تنظیم کنند تا پس از چند ثانیه بدون هیچ زحمتی تکمیل شوند و این کار را برای قاتل سخت‌تر می‌کند.

بازی Zooba که محصول همین استودیو است با گرته‌برداری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - واضحی از بازی Brawl Stars و تغییر یا افزودن جزئیات ساخته شده بود اما ساخت بازی Suspects: Mystery - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - Mansion هوشمندانه‌تر صورت گرفته زیرا علاوه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - بر دست بردن در جزئیات، ویژگی‌هایی به این بازی اضافه شده که جای خالی‌شان در امانگ آس حس می‌شود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان

لیست دوستان، امکان گفتگوی صوتی،‌ لیست رتبه‌بندی کشوری و جهانی، لیست ماموریت‌های روزانه و فصلی، چهار حالت یا Mood مختلف و... از ویژگی‌های بازی Suspects: Mystery Mansion هستند که می‌توان گفت با وجودشان این بازی یک سر و گردن از Among Us هم بهتر است.

یکی از ویژگی‌های خوب این بازی وجود یک  لیست از وضعیت بازیکنان در بازی است که نشان می‌دهد چه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - کسانی مرده‌اند و چه کسانی زنده هستند و لازم نیست برای چک کردن وضعیت بازیکنان کسی درخواست میتینگ بدهد. بنابراین دکمه‌ی میتینگ اضطراری فقط در موارد اضطرار استفاده می‌شود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان

بر خلاف بازی امانگ آس که هیچ سیستم امتیازدهی به خصوصی نداشت، بازیکنان در بازی Suspects: Mystery Mansion در ازای برنده شدن در هر بازی، تکمیل تسک‌ها، کشتن بقیه‌ی بازیکنان، رای دادن به قاتل و... امتیاز دریافت می‌کنند و در ازای خروج از بازی قبل از پایان و باختن هم امتیاز از دست می‌دهند.

نبودن سیستم امتیازدهی تنها یک حسن دارد و آن این است که تمام بازیکنان با هم برابر هستند اما از طرفی هم سیستم امتیازدهی در بازی Suspects: Mystery Mansion مزایای دیگری در اختیار بازیکنان می‌گذارد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان

هر چه امتیاز بالاتری داشته باشید می‌توانید در مپ‌های بزرگ‌تر، با بازیکنان و نقش‌های بیشتر بازی کنید و مودهای بیشتری هم در دسترس‌تان قرار می‌گیرند که مجموعا بازی را چالش‌برانگیزتر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - می‌کنند.

امتیازها در بخش فروشگاه هم به دردتان می‌خورند زیرا در این بازی هر بازیکنان می‌تواند یک شخصیت به خصوص را انتخاب کند و هر کدام از شخصیت‌ها که به شکل حیوانات هم هستند، امکان شخصی‌سازی دارند. بنابراین در فروشگاه می‌توانید لباس‌ها و اکسسوری‌های مختلفی بخرید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان

علاوه بر لباس و آیتم‌های شخصی سازی،‌ آیتم‌های جالب دیگری هم در فروشگاه پیدا می‌شوند. مثلا می‌توانید بلیت‌ مربوط به نقش قاتل یا مهمان را بخرید تا حتما آن نقش را داشته باشید.علاوه بر استفاده از امتیازات، امکان استفاده از پرداخت درون‌برنامه‌ای هم وجود دارد.

با تمام این حرف‌ها، بازی Suspects: Mystery Mansion برای کسانی که می‌خواهند آنچه در Among Us تجربه کرده‌اند را با هیجانی بیشتر و کمی جدی‌تر دنبال - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - کنند، گزینه‌ی خوبی است و به سبب تنوعی که دارد می‌تواند جذاب‌تر باشد. می‌توانید این بازی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - رایگان را از لینک‌های انتهای مطلب دانلود کنید و لذت ببرید.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان

Suspects: Mystery Mansion

سازنده: Wildlife Studios Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر اسالم استان گیلان - عامل: اندروید و iOS حجم: 225.4/113 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone