🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14468.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید پلی استیشن VR با رزولوشن 4K و فناوری ردیابی چشم از راه می‌رسد

سونی مدت‌هاست از توسعه نسل جدید پلی استیشن VR برای پلی استیشن ۵ خبر داده و حتی از کنترلر آن هم رونمایی کرده، اما حالا گزارش جدیدی از آن منتشر شده که از قابلیت‌های هیجان‌انگیزی ...

سونی مدت‌هاست از توسعه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - نسل جدید پلی استیشن VR برای پلی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - استیشن ۵ - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - خبر داده و حتی از کنترلر آن هم رونمایی کرده، اما حالا گزارش جدیدی از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - آن منتشر شده که از قابلیت‌های هیجان‌انگیزی حکایت دارد.

طبق گزارش جدید، رزولوشن کلی این هدست - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - برابر ۴۰۰۰ در ۲۰۴۰ پیکسل خواهد بود، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - یعنی هر چشم کاربر به رزولوشن ۲۰۰۰ در ۲۰۴۰ پیکسل دسترسی خواهد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - داشت. PS VR کنونی برای هر چشم رزولوشنی برابر ۱۰۸۰ در ۹۶۰ دارد، بنابراین با افزایش دو برابری رزولوشن - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - روبه‌رو می‌شویم.

رزولوشن هدست واقعیت مجازی جدید سونی کمی بیشتر از Oculus Quest 2 با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۸۳۲ پیکسل است. برخلاف هدست Quest 2، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - سونی در گذشته گفته بود که نسل جدید هدست پلی استیشن توسط یک کابل به PS5 متصل می‌شود که طبق گزارش جدید، این کابل USB-C است.

گزارش اخیر جزئیات هیجان‌انگیز دیگری درباره PS VR جدید دارد. ظاهرا این هدست قادر به ردیابی چشم کاربران است که موجب شفافیت کامل تصویر در مقابل چشم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - کاربر می‌شود. این قابلیت بهره‌وری این هدست را افزایش می‌دهد، چرا که تنها - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - تصاویر باکیفیت مقابل چشم کاربر ظاهر می‌شود و نیازی به رندرگیری از تمام صحنه با رزولوشن بالا نیست.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان

استفاده از فناوری ردیابی چشم در نسل جدید پلی استیشن VR مزایای دیگری هم دارد، اما در گزارش اخیر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - اشاره‌ای به آن‌ها نشده و همچنان باید منتظر جزئیات بیشتری باشیم. علاوه بر این، ظاهرا با موتور ویبره در هدست برای بازخورد هپتیک هم مواجه خواهیم شد.

منبع این گزارش مدعی شده که سونی از دوربین‌های بیرون هدست برای اطلاع از محل قرارگیری کاربر استفاده می‌کند و احتمالا نیازی به یک دوربین ثابت برای ردیابی سر و دست‌ها نخواهد بود.

اگر اطلاعات فاش شده صحت داشته باشند، با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - یک هدست بی‌نظیر روبه‌رو می‌شویم که کاربران زیادی حاضر به خریدش خواهند بود. اگرچه ژاپنی‌ها با حذف کابل می‌توانند این هدست - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آبیک استان زنجان - را جذاب‌تر کنند، اما نمی‌توان چندان به سونی خرده گرفت.

در حالی سونی در گذشته از احتمال معرفی این هدست در سال ۲۰۲۲ خبر داده بود که کمبود تراشه تولید خود پلی استیشن ۵ را با مشکل مواجه کرده و این کمبود تا سال آینده میلادی هم ادامه دارد. این کنسول که تا به امروز بیش از ۷.۸ میلیون نسخه در جهان فروخته، احتمالا در سال ۲۰۲۲ بازطراحی می‌شود و از تراشه جدیدی بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone