🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14449.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

توییتر با خرید Scroll یک گام به راه‌اندازی سرویس حق اشتراک محتوا نزدیک‌تر شد

توییتر امروز از تصاحب یک پلتفرم خرید حق اشتراک محتوا به نام «Scroll» خبر داد. این پلتفرم برای کسانی طراحی شده که نمی‌خواهند تبلیغ ببینند ولی در عین حال می‌خواهند از تولیدکنندگان محتوا حمایت کنند. ...

توییتر امروز از تصاحب یک پلتفرم خرید حق اشتراک محتوا به نام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - «Scroll» خبر داد. این پلتفرم برای کسانی طراحی شده که نمی‌خواهند تبلیغ ببینند ولی در عین حال می‌خواهند از تولیدکنندگان محتوا حمایت کنند. ظاهرا این اقدام هم بخشی از برنامه توییتر برای راه‌اندازی یک سرویس حق اشتراک اختصاصی است.

توییتر امروز با اعلام این خبر در وبلاگ خود نوشت: «حالا فرصتی هیجان‌انگیز برای ما به وجود آمده تا این مدل را به ناشران سرویس‌مان معرفی کنیم و تجربه‌ خواندن اخبار را برای تمام کاربران ارتقا دهیم. Scroll در سیستمی که - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - در آینده برای خرید اشتراک روی توییتر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - می‌سازیم نقش مهمی ایفا خواهد کرد.»

این شرکت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - با خرید Scroll در پی حل یکی از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - آزاردهنده‌ترین مشکلات مطالعه اخبار در فضای اینترنت است: - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - «ما می‌خواهیم Scroll را به عنوان بخشی از بسته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - اشتراک محتوایی که در حال - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - توسعه آن هستیم، ارائه کنیم. به عنوان یک مشترک توییتر تصور کنید به قابلیت‌های پریمیوم دسترسی داشته باشید که امکان مطالعه‌ آسان مطالب از خبرگزاری‌های محبوبتان را فراهم می‌کند و بخشی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - از این پول به ناشران و تولیدکنندگان محتوا می‌دهد.»

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان

توییتر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - در ماه ژانویه از خرید سرویسی برای انتشار خبرنامه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - در شبکه‌های اجتماعی به نام «Revue» خبر داده بود. این شرکت سه‌شنبه همین هفته بالاخره این امکان را فراهم - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - کرد تا هر کس با حداقل ۶۰۰ دنبال‌کننده بتواند از قابلیت Spaces استفاده کند. توییتر همچنین می‌خواهد امکان کمک مالی به تولیدکنندگان محتوا در سرویس Spaces و اتاق‌های - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - پریمیوم با دسترسی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - محدود را به خدمات خود بیاورد.

این شبکه اجتماعی می‌خواهد در ادامه سال جاری میلادی سرویس حق اشتراک محتوایی جدیدش را راه‌اندازی کند. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - این شرکت اعلام کرده که دیگر در Scroll پذیرای ناشران جدید نخواهد بود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بانه استان کردستان - و احتمالا ثبت نام‌های تازه را در پلتفرم اصلی خود انجام خواهد داد. افزون بر این، توییتر می‌گوید سرویس «Nuzzel» را از تاریخ ۶ مه (۱۶ اردیبهشت) از پلتفرم Scroll کنار می‌گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone