🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14447.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

محققان سه آسیب‌پذیری جدید Spectre در پردازنده‌های اینتل و AMD کشف کردند

پس‌لرزه‌های شیوع گستره آسیب‌پذیری Spectre که در سال ۲۰۱۸ بسیاری از پردازنده‌ها و دستگاه‌ها را تحت تاثیر قرار داد، تا امروز قابل لمس است. حالا محققان امنیتی چند نوع جدید از همین آسیب‌پذیری را پیدا ...

پس‌لرزه‌های شیوع گستره - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - آسیب‌پذیری Spectre که در سال ۲۰۱۸ بسیاری از پردازنده‌ها و دستگاه‌ها را تحت تاثیر قرار داد، تا امروز قابل لمس است. حالا محققان امنیتی چند نوع جدید از همین آسیب‌پذیری را پیدا کرده‌اند که هرچند سوءاستفاده از آن‌ها سخت است، اما برطرف کردنشان هم کار ساده‌ای نخواهد بود.

بر اساس مقاله جدید پژوهشگران دانشگاه «ویرجینیا» و دانشگاه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - «کالیفرنیا، سن دیگو»، این سه نوع جدید از حملاتِ منتسب به Spectre می‌توانند همه‌ پردازنده‌های مدرن اینتل و AMD را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - که از کش‌های ریز-عملیاتی استفاده می‌کنند، تحت تاثیر قرار دهند. خبر بد این است که هیچ‌کدام از راه‌حل‌های موجود برای رفع آسیب‌پذیری «اسپکتر» نتوانسته در برابر این حملات کارساز نیستند.

محققان پیش از انتشار این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - اطلاعات به مهندسان اینتل و AMD درباره این آسیب‌پذیری‌ها هشدار داده بودند. این سه حمله جدید می‌توانند به هکرها اجازه سرقت اطلاعات از سیستم‌های کامپیوتری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - را بدهند. تاکنون هیچ به‌روزرسانی جدیدی برای ریزکدها یا وصله‌ای برای سیستم عامل‌ها منتشر نشده و شرایط ممکن است به همین منوال ادامه پیدا کند. چون ماهیت این حملات با یک مشکل اساسی درهم‌پیچیده است.

خطری که فعلا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - سیستم‌ها را تهدید می‌کند، احتمالا به حملات مستقیم محدود می‌ماند چون سوءاستفاده از آسیب‌پذیری کش‌های ریز-عملیات کار فوق‌العاده سختی است. به عبارت دیگر، بدافزارها برای استفاده از این مشکل باید تمام نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - امنیتی موجود در سیستم‌های مدرن را دور بزنند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی

نگرانی اصلی سازندگان CPU مربوط به راهکاری است که محققان به عنوان راه‌حل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - در مقاله خود به آن اشاره کرده‌اند و شامل بازنشانی کش ریز-عملیات در محدوده‌ گذر دامنه یا پارتیشن‌بندی سطح-مبنای کش‌هاست که عملکرد سیستم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نویسندگان این مقاله مدعی‌ هستد که انجام این کارها در مقایسه با روش‌هایی که برای مقابله با حملات قبلی ارائه شده بود، هزینه بسیار سنگین‌تری به دنبال دارد.

اولین آسیب‌پذیری جدیدی که کشف - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - شده حمله‌ای چند-دامنه‌ای به رشته‌های پردازشی مشترک است که گذرواژه‌ها را در محدوده کرنل کاربر فاش می‌کند. آسیب‌پذیری دوم با اتکا بر حمله رشته‌ Cross-SMT عمل می‌کند که گذرواژه‌ها را از طریق کش ریز-عملیات به دو رشته‌ SMT می‌فرستد. آسیب‌پذیری سوم یک حمله‌ اجرای گذراست که می‌تواند برای افشای گذرواژه‌های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - غیرمجاز حتی پیش از آن‌که دستورالعمل گذرا به مرحله اجرا برسد، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر آشتیان استان مرکزی - استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone