🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14464.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بدافزار XcodeGhost سال ۲۰۱۵ به ۱۲۸ میلیون کاربر iOS حمله کرده بود

در جریان دادگاه اپل و اپیک گیمز، اطلاعات جدیدی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد. حالا طبق ایمیل‌هایی که طی این دادگاه منتشر شده‌اند، در سال ۲۰۱۵ در مجموع ۱۲۸ میلیون کاربر iOS اپ‌هایی را دانلود ...

در جریان دادگاه اپل و اپیک گیمز، اطلاعات جدیدی در اختیار - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - رسانه‌ها قرار می‌گیرد. حالا طبق ایمیل‌هایی که طی این دادگاه منتشر شده‌اند، در سال ۲۰۱۵ در مجموع ۱۲۸ میلیون کاربر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - iOS اپ‌هایی را دانلود کرده‌اند که تحت تاثیر بدافزار «XcodeGhost» قرار داشتند.

این بدافزار درون اپ‌ها قرار می‌گرفت تا در یک کمپین هماهنگ، داده‌های کاربران را استخراج کند. اگرچه این بدافزار به سرعت کارایی‌اش را از دست داد، اما جزئیات درباره میزان تاثیرگذاری آن روی کاربران محصولات اپل منتشر نشد.

حالا ایمیل‌هایی که به عنوان بخشی از - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - دادگاه اپیک گیمز و اپل منتشر شده، اطلاعات واضحی درباره آن در اختیارمان قرار می‌دهد. طبق - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - این ایمیل‌ها، در مجموع ۱۲۸ میلیون کاربر iOS بیش از ۲۵۰۰ اپ آلوده به این بدافزار را دانلود کرده بودند. نزدیک به ۱۸ میلیون این کاربران در ایالات متحده آمریکا بودند.

در کنار افشای میزان - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - بزرگی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - این هک، ایمیل‌ها شامل جزئیاتی درباره اقدامت اپل و نحوه اطلا‌ع‌رسانی به قربانیان - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - هم می‌شود:

«با توجه به شمار بالای مشتریانی که می‌توانستند تحت تاثیر این حمله قرار بگیرند، آیا می‌خواستیم برای تمام کاربران ایمیل بفرستیم؟ باید به این موضوع توجه کرد که چنین اقدامی با چالش‌های زبانی مربوط به مناطق مختلف همراه است، چرا که این اپ‌ها در کشورهای مختلفی در سراسر دنیا دانلود شده‌اند.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی

این گفته «مت فیشر»، معاون ریاست اپ استور مورد تایید مدیر تجربه مشتری آیتونز در آن زمان، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - «دیل باگول» هم قرار گرفت و چنین اقدامی را چالش‌‎برانگیزی دانست:

«تنها می‌خواهیم انتظارات درستی داشته باشیم. ما ابزار درخواست انبوه داریم که امکان ارسال ایمیل‌ها را فراهم می‌کند، با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - این حال همچنان در حال آزمایش هستیم. با این آزمایش‌ها می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم بطور دقیق نام برنامه‌ها را برای هر مشتری اعلام کنیم.»

باگول همچنین به محدودیت این ابزار هم اشاره کرده. به گفته این مقام مسئول، ارسال ایمیل به ۱۲۸ میلیون نفر می‌تواند یک هفته طول بکشد.

اگرچه این بدافزار بیش از ۱۰۰ میلیون نفر را تحت تاثیر قرار داد، با این حال چندان پیچیده یا خطرناک نبود. در آن زمان، اپل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - گفته بود به اطلاعاتی مبنی بر سوءاستفاده از این بدافزار برای جمع‌آوری داده‌ای شخصی قابل شناسایی دست پیدا نکرده - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر اراک استان مرکزی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone