🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14472.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

دادستان‌های آمریکا خواستار توقف توسعه نسخه مخصوص کودکان اینستاگرام شدند

انجمن ملی دادستان‌های کل ایالات متحده در نامه‌ای سرگشاده به فیسبوک که به امضا ۴۴ دادستان ایالتی رسیده، خواستار توقف برنامه اینستاگرام مخصوص کودکان زیر ۱۳ سال شد. در بخشی از نامه سرگشاده به این ...

انجمن ملی دادستان‌های کل ایالات متحده در نامه‌ای سرگشاده به فیسبوک که به امضا ۴۴ دادستان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - ایالتی رسیده، خواستار توقف برنامه اینستاگرام مخصوص کودکان زیر ۱۳ سال شد.

در بخشی از نامه سرگشاده به این موضوع اشاره شده است که فیسبوک به نیاز کاربران پاسخ نمی‌دهد، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - بلکه در آنها نیاز جدیدی ایجاد می‌کند. کودکانی که در - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - حال حاضر حساب کاربری در اینستاگرام ندارند و نمی‌توانند چنین امکانی را در اختیار داشته باشند،‌ در معرض ایجاد نیازی جدید قرار می‌گیرند. به همین دلیل دادستان‌های کل ایالتی خواستار توقف - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - چنین برنامه‌هایی هستند.

این نخستین بار نیست - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - که فیسبوک به دلیل برنامه‌های خود برای توسعه نسخه اینستاگرام مخصوص کودکان مورد انتقاد قرار می‌گیرد. پیش از این نیز - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک با انتقاد شدید و ائتلاف نهادهای بین المللی حامی کودکان روبرو شده بود.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران

اواخر اسفند ماه خبرهایی در مورد تصمیم - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - فیسبوک برای توسعه نسخه اینستاگرام مخصوص کودکان زیر ۱۳ سال منتشر شد. در حال حاضر با توجه به سیاست‌های - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - اینستاگرام گروه‌های سنی زیر ۱۳ سال اجازه استفاده از این شبکه اجتماعی را ندارند. پس از آنکه مشخص شد فیسبوک می‌خواهد نسخه اینستاگرام مخصوص کودکان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - را برای گروه‌های سنی زیر ۱۳ سال راه‌اندازی کند، موجی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - از انتقادها - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - و اعتراضات علیه این موضوع شکل گرفت.

تاکنون نهادهای - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - حامی جوانان، کمپین‌های حمایتی از حقوق کودکان و گروه‌های مختلف طی نامه‌های سرگشاده از مارک - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - زاکربرگ درخواست کرده‌اند به این پروژه پایان دهد و آن را - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - لغو کند. این گروه‌ها معتقدند توسعه چنین برنامه‌هایی، کودکان را در معرض خطر قرار می‌‌دهد.

اکنون ۴۴ دادستان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - کل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - ایالات متحده نیز خواستار لغو برنامه توسعه اینستاگرام مخصوص کودکان هستند و به جمع منتقدین پیوسته‌اند. دادستان‌های کل بسیار دقیق - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - مراقب موارد نقض قوانین نظارتی COPPA - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - هستند و در صورت بروز هرگونه تخلف به صورت شکایتی علیه فیسبوک مطرح خواهند کرد. پیش از این نیز نمایندگان دموکرات - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - کنگره در نامه دیگری نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرده بودند.

در این بین فیسبوک می‌گوید در برنامه اینستاگرام مخصوص کودکان، هیچ گونه تبلیغاتی در نظر گرفته نخواهد شد و - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - ایمنی و حریم شخصی این گروه‌های سنی در نظر گرفته می‌شود.

«اندی استون»، نماینده سیاست‌گذاری فیسبوک می‌گوید:

«به تازگی پروژه توسعه اینستاگرام مخصوص کودکان را آغاز کرده‌ایم. بی‌شک رعایت ایمنی و حفظ حریم خصوصی کودکان ار الویت‌های ما - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - خواهد بود و به همین منظور با متخصصان رشد کودک، ایمنی کودک، - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - بهداشت - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - روانی و همچنین طرفداران حریم خصوصی مشورت می‌کنیم. همچنین مشتاقانه از همکاری با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر بابل استان مازندران - نهادهای قانونگذار و نهادهای نظارتی از جمله دادستان‌های کل کشور استقبال می‌کنیم. علاوه بر این، متعهد می‌شویم که در توسعه اینستاگرام برای افراد زیر ۱۳ سال، هیچ‌گونه تبلیغاتی در نظر نگیریم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone