🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14454.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ورایزن در واگذاری «یاهو» و «AOL» حدودا ۵۰ درصد ضرر می‌کند

«آپولو» در قراردادی به ارزش ۵ میلیارد دلار، «یاهو» و «AOL» را از «ورایزن» خریداری می‌کند. ورایزن پیشتر برای تصاحب این دو رقمی در حدود ۹ میلیارد دلار پرداخت کرده بود ولی اکنون دارایی‌های خود ...

«آپولو» در قراردادی به ارزش ۵ میلیارد دلار، «یاهو» و «AOL» را از «ورایزن» خریداری می‌کند. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - ورایزن پیشتر برای تصاحب این دو رقمی در حدود ۹ میلیارد دلار پرداخت کرده بود ولی اکنون دارایی‌های خود را با ضرر و زیان ۵۰ درصدی واگذار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - می‌کند.

البته این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - شرکت کماکان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - ۱۰ درصد از سهام یاهو را که از این به بعد توسط «گورو گوراپان» مدیریت می‌شود،‌ کماکان حفظ می‌کند.

قرارداد جدید هنوز به صورت کامل منعقد نشده است ولی در صورتی که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - این قرارداد به سرانجام برسد، تلاش ورایزن در حوزه تولید محتوای چند رسانه‌ای و تبلیغاتی به پایان مسیر نافرجام و تلخ خود می‌رسد. گروه Verizon Media شامل برندهای ذیل می‌شود:

  • Yahoo!
  • Yahoo! Mail
  • Tech Crunch
  • Yahoo! Finance
  • Engadget
  • Yahoo! Entertainment
  • RYOT
  • AOL
  • Yahoo! Life
  • Yahoo! News
  • Yahoo! Fantasy
  • Yahoo! Sports
  • Rivals
  • Makers
  • Built by Girls
  • AutoBlog
  • Flurry
  • In the Know

در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - سال ۲۰۱۵، ورایزن برای تصاحب AOL رقمی برابر با ۴.۴ میلیارد دلار و سپس در سال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - ۲۰۱۷ نیز ۴.۵ میلیارد دلار برای تصاحب یاهو هزینه کرده بود. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - بعد از آن زیرشاخه‌های رسانه‌ای همچون یاهو اسپرت، تک کرانچ و انگجت تحت برندی با نام «Oath» تلفیق شدند. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - در نهایت در سال ۲۰۱۸ میلادی این مجموعه تغییر نام پیدا کرده و به فعالیت خود ادامه دادند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان

سپس یاهو تامبلر را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرد،‌ اما در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - سال ۲۰۱۹ ورایزن تصمیم گرفت یاهو تامبلر را با مبلغی نامعلوم بفروشد. برخی منابع آگاه بازار می‌گویند تامبلر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - در آن مقطع زمانی کمتر از سه میلیون دلار ارزش داشته است.

«گورو گوراپان» مدیریت یاهو را برعهده می‌گیرد. - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - «رید ریموند» شریک آپولو که احترام زیادی برای دست اندرکاران یاهو قائل است، می‌گوید:

«مشتاقانه منتظر همکاری با گورو و تیم با استعداد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - او در کنار شرکای خود در ورایزن هستیم تا بتوانیم رشد یاهو را در فصل بعدی تسریع ببخشیم.»

ارزش AOL در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - روزهای اوج خود به ۲۰۰ میلیارد دلار نیز رسیده بود. به علاوه در مقطع زمانی برخی سرمایه گذاران می‌گفتند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کاشمر استان خراسان - که یاهو بیش از ۱۲۵ میلیارد دلار ارزش دارد.

باید دید آیا تصمیم جدید می‌تواند پتانسل‌های یاهو و مجموعه برند‌های آن را شکوفا کند و شاهد رشد سریع یاهو خواهیم بود یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامروا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر سمت گلستان کاشمر تعمیرات دارید
پاسخ: بله در گلستان شهر کاشمر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر زرین بانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام سایت ***** لباسشویی اسنوا SWT-DEL9000 شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone