🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14462.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات جدیدی از پشتیبانی واتس‌اپ از یک اکانت در چندین دستگاه منتشر شد

پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام از یک حساب در چندین دستگاه پشتیبانی می‌کنند، اما واتس‌اپ چنین قابلیتی ندارد و هنوز روی آن کار می‌کند. حالا اطلاعات جدیدی درباره پشتیبانی از یک شماره تلفن روی چندین دستگاه منتشر ...

پیام‌رسان‌هایی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - مانند تلگرام از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - یک حساب در چندین دستگاه پشتیبانی می‌کنند، اما واتس‌اپ چنین قابلیتی ندارد و هنوز روی آن کار می‌کند. حالا اطلاعات جدیدی درباره پشتیبانی از یک شماره تلفن روی چندین دستگاه منتشر شده است.

سال گذشته - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - میلادی گزارش‌هایی درباره پشتیبانی یک حساب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - واتس‌اپ از چندین دستگاه منتشر شد. چند روز پیش هم مشخص شد که این پیام‌رسان روی قابلیتی برای انتقال راحت‌تر تاریخچه گفتگوها میان دستگاه‌های اندرویدی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - و iOS کار می‌کند که از عرضه آن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - در آینده نزدیک خبر می‌داد.

حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار می‌دهد. طبق گزارشی جدید، در نسخه بتای v2.21.10.6 واتس‌اپ کاربران می‌توانند گفتگوهای خود را میان چندین دستگاه همگام‌سازی کنند. در حقیقت بجای اینکه نیازی به انتقال تاریخچه گفتگوها میان محصولات مختلف داشته باشید، با یکدیگر همگام‌سازی می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان

با همگام‌سازی پیام‌ها، به آن‌ها روی هردو دستگاه دسترسی خواهید داشت و برای مثال می‌توانید گفتگوهای پین شده یا مورد علاقه‌تان را در هردوی آن‌ها ببینید. یکی از موارد جالب، حذف یک پیام خاص روی یک دستگاه و باقی ماندن - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - آن روی دستگاه دیگر است، البته اگر آن را برای تمام دریافت‌کنندگان حذف کنید، روی گوشی دوم هم پاک می‌شود.

این قابلیت هنوز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - در حال توسعه است و حتی در دسترس کاربران نسخه بتا هم قرار نگرفته. با این وجود، اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که به سرعت به عرضه چنین ویژگی نزدیک می‌شویم.

شاید تا پیش از پایان ۲۰۲۱ بتوانیم از یک حساب واتس‌اپ روی چندین گوشی هوشمند بطور همزمان استفاده کنیم تا تجربه کاربری مشابه اینستاگرام و فیسبوک مسنجر در اختیارمان قرار بگیرد.

در پایان بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که کاربران هم اکنون می‌توانند به یک حساب روی گوشی و کامپیوتر خود از طریق اپ دسکتاپ یا نسخه وب دسترسی داشته - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - باشند، اما اکانت اصلی روی موبایل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر کنگاور استان کردستان - باید به اینترنت وصل باشد، رویه‌ای که در پیام‌رسانی مانند تلگرام وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یزداد نوشته شده درتاریخ 1402/04/01
دوستان به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone