🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15335.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فتا: دوربین مخفی‌های اینستاگرامی بدون مجوز جرم است

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و برخورد با تولید کنندگان و انتشار دهندگان کلیپ‌هایی تحت عنوان «دوربین مخفی جنجالی» در فضای مجازی که به خصوص در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر می‌شوند خبر داد. ...

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از شناسایی و برخورد با تولید کنندگان و انتشار دهندگان کلیپ‌هایی تحت عنوان «دوربین مخفی جنجالی» در فضای مجازی که به خصوص در شبکه اجتماعی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - اینستاگرام منتشر می‌شوند خبر داد. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - او تأکید کرد این دوربین مخفی‌ها بدون اخذ مجوزهای قانونی هستند و از همین رو جرم تلقی می‌شوند.

«رامین پاشایی» معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در مورد ضبط دوربین‌های مخفی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - بدون مجوز گفت: «بر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و گزارش‌های متعدد دریافتی از سوی کاربران به پلیس فتا مشخص شد عده ای از افراد با اهداف مختلف از جمله افزایش تعداد دنبال کننده اقدام به تهیه و انتشار کلیپ هایی تحت عنوان «دوربین مخفی جنجالی» در فضای مجازی و به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام با مضامین مختلف از جمله سرقت صوری خودرو و گوشی تلفن همراه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - اشخاص، بازسازی صحنه های متفاوت قتل و زد و خورد در انظار عمومی و محیط های پر تردد شهری می‌کنند.»

به گفته پاشایی تهیه و انتشار این گونه کلیپ‌ها که عمدتا بدون اخذ مجوزهای قانونی از دستگاه های ذی‌صلاح و مربوطه صورت می‌گیرد، در نگاه و انتشار اولیه باعث ایجاد ترس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - و جریحه دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی می‌شود: «پلیس فتا به محض رصد و رویت این گونه کلیپ ها نسبت به شناسایی و برخورد با مجرمان و متخلفان برابر قانون اقدام خواهد کرد.»

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا تصریح کرد: «با - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - توجه به اینکه یکی از خصلت های بارز فضای مجازی ایجاد سرگرمی برای کاربران است، تولید محتواهای صوتی و تصویری دارای مجوز، با رعایت هنجارها و ارزش های پذیرفته شده در جامعه هیچ گونه منافاتی با قانون ندارد ولی متاسفانه تعدادی از کاربران با سوء استفاده از شرایط موجود و با اهداف مختلف کلیپ هایی را تولید می‌کنند که بعضا در آن ها موارد توهین به  افراد و قومیت‌ها نیز دیده می شود که همین امر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - در بسیاری از موارد باعث اعتراض شدید گروه های مختلف - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - و فرقه های دینی در کشور می‌شود.»

پاشایی می‌گوید تا به امروز تعدادی از تولید کنندگان این گونه محتواهای غیر مجاز شناسایی شده‌اند و پس - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - از پاکسازی صفحات آن ها موضوع به جهت تعیین تکلیف قانونی به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - مراجع قضائی ارجاع شده است: «تعدادی از کاربران هم در این رابطه به صورت احضار حضوری و یا تلفنی مورد ارشاد - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - و تذکر قرار گرفته‌اند.»

پاشایی به تمامی کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - پیام رسان ها توصیه کرد ضمن بهره برداری صحیح از فضای سایبر از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش ها و هنجارهای اجتماعی و فرهنگی کشور به نحوی که باعث توهین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - و یا جریحه دار شدن احساسات عمومی در جامعه شود، اکیدا اجتناب - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کاشمر استان خراسان - کنند..

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone