🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25942.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

کشف آسیب پذیری خطرناک در توییتر؛ همین حالا برنامه را آپدیت کنید

توییتر اعلام کرده است آسیب‌پذیری خطرناکی که کنترل حساب کاربری افراد را در اختیار هکرها می‌گذاشته را برطرف کرده است. بر اساس بیانیه این شبکه اجتماعی، این آسیب‌پذیری مختص برنامه توییتر برای اندروید بوده و ...

توییتر اعلام کرده است آسیب‌پذیری خطرناکی که کنترل حساب - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - کاربری افراد را در اختیار هکرها می‌گذاشته را برطرف کرده است. بر اساس بیانیه این شبکه اجتماعی، این آسیب‌پذیری مختص - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - برنامه توییتر برای اندروید بوده و کاربران - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - سیستم‌عامل اپل را شامل نمی‌شود.

آسیب‌پذیری مذکور، کنترل کامل حساب کاربری کاربران اندرویدی توییتر را در اختیار هکرها قرار داده و به آن‌ها اجازه می‌دهد که پیام‌های شخصی برای دیگران ارسال کنند یا این که از حساب شخص هک شده، توییت کنند. البته این کمپانی می‌گوید که این آسیب‌پذیری اکسپلویت نشده است؛ یعنی به صورت فراگیر در نیامده و غول شبکه اجتماعی صرفا به دلیل محکم کاری، آپدیتی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - برای نسخه اندروید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - برنامه خود منتشر کرده تا این مشکل امنیتی را برطرف کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران

با این حال این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - شبکه اجتماعی می‌گوید که حفره امنیتی پیدا شده، شاید اطلاعاتی را در اختیار هکرها قرار داده که نباید این چنین می‌شد. به همین دلیل، سخنگوی این شرکت اعلام کرده است افرادی که احتمال می‌رود از این مشکل امنیتی آسیب دیده باشند، از طریق خود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - برنامه توییتر یا ایمیل آگاه می‌شوند و راهنمایی‌هایی را نیز به منظور امن کردن حساب کاربری آن‌ها در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

البته این راهنمایی‌ها، بر اساس نسخه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - اندروید هر کاربر و همچنین نسخه برنامه توییتر بوده که ممکن است شخص به شخص، با یکدیگر تفاوت داشته باشد. در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - نتیجه برای این که از امنیت خود مطمئن شوید، کافیست آخرین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - نسخه از برنامه توییتر را از پلی استور دانلود کنید.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران

توییتر می‌گوید از رخ دادن این اتفاق متاسف است و با تلاش بیشتری سعی می‌کند تا امنیت کاربران را تامین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - کند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر ساری استان مازندران - همچنین اگر کاربری در رابطه با نحوه تامین امنیت آنلاین خود در این شبکه اجتماعی سوال دارد، می‌تواند با پر کردن فرم مخصوص این شرکت که در این لینک قرار دارد، پاسخ خود را دریافت کند. در نهایت لازم به ذکر است که این آسیب‌پذیری تنها در نسخه برنامه اندروید این شرکت وجود داشته و کاربران آیفون و آیپد احتیاجی نیست نگران آن باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بادرام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ منطقه ششصد دستگاه ساری طرح تعویض لباسشویی زیرووات قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در ششصد دستگاه شهر ساری خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone