🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25945.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

۴ میلیون بیت کوین توسط کامپیوترهای کوانتومی تهدید می‌شوند

همواره نگرانی‌هایی در رابطه با امنیت بیت کوین مطرح بوده و اخیرا نیز اعلام شده اگر کسی دسترسی به کامپیوتر کوانتومی داشته باشد، می‌تواند حدود ۴ میلیون بیت کوین را بدزدد. با قیمت کنونی این ...

همواره نگرانی‌هایی در رابطه با امنیت بیت کوین مطرح بوده و اخیرا نیز اعلام شده اگر کسی دسترسی به کامپیوتر کوانتومی داشته باشد، می‌تواند حدود ۴ میلیون بیت کوین را بدزدد. با قیمت کنونی این ارز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - دیجیتال، ارزش این بیت کوین‌ها چیزی در حدود ۲۸.۵ میلیارد دلار آمریکا است.

اما چگونه امنیت ۱۹ درصد از کل بیت کوین موجود به خطر افتاده است؟ جواب این سوال، در کامپیوتر کوانتومی نهفته است. پس از این که گوگل از دستیابی خود - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - به برتری کوانتومی خبر داد، بسیاری آن را مانند تهدیدی برای ارز دیجیتال می‌دانستند. اما به نظر می‌رسد که این بحث، داغ‌تر از گذشته دنبال خواهد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - شد.

بیت کوین چگونه در خطر است؟

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان

بر اساس تحقیقاتی که به عمل آمده، تمام بیت کوین‌هایی که در آدرس‌های p2pk و p2pkh ذخیره شده‌اند، نسبت به تهدیدات کوانتومی آسیب‌پذیرند. آدرس‌های p2pk آدرس‌هایی هستند که بیت کوین‌های استخراج شده اولیه در آن‌ها ذخیره می‌شدند؛ یعنی حتی بیت کوین‌هایی که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - توسط خالق این ارز دیجیتال تولید شده بود. بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که حدود ۲ میلیون بیت کوین در این آدرس‌ها ذخیره شده است. به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - عبارت دیگر، این‌ها همان بیت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - کوین‌هایی هستند که استخراج شده و برای همیشه در کیف پول‌ها رها شده‌اند.

با این حال زمانی که در سال ۲۰۱۰ کیف پول‌هایی با آدرس p2pkh معرف شدند، نسبت به آدرس‌های p2pk ترجیح داده شده و بیشتر ارز دیجیتال استخراج شده در ۱۰ سال گذشته، در این آدرس‌ها ذخیره شدند. انتظار می‌رود که ۲.۵ میلیون بیت کوین در این آدرس‌ها وجود داشته باشد. محققین بر این باورند که حدود ۴.۵ میلیون رمزارز در این آدرس‌ها رها شده‌اند که کسی از آن‌ها استفاده نمی‌کند. اما این دقیقا همان مقدار ارز دیجیتالی است که یک کامپیوتر کوانتومی می‌تواند آن را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - پردازش کند.

چگونه بیت کوین را در برابر کامپیوترهای کوانتومی امن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - کنیم؟

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان

به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - زبان ساده، تمامی آدرس‌های p2pkh که قبلا استفاده نشده‌اند، کاملا امن هستند. کلید‌های عمومی این آدرس‌ها، همچنان از دید عموم مخفی مانده و در نتیجه هیچ کامپیوتری، چه کوانتومی چه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - معمولی، نمی‌تواند آن‌ها را پیدا کند. با این حال تمام کاری که کاربران باید انجام دهند، این است که BTC خود را آدرس جدید p2pkh انتقال دهند تا آن‌ها را امن کنند.

اما مشکلی که وجود دارد این است که بسیاری از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - افرادی که BTC خود را در آدرس‌های آسیب‌پذیر ذخیره کرده‌اند، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - نمی‌توانند ذخایر خود را به جای دیگری انتقال دهند، زیرا به احتمال زیاد کلید عمومی خود را گم کرده‌اند. این بدان معنی است که اولین شخصی که بتواند دست خود را به یک کامپیوتر کوانتومی برساند، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - می‌تواند تمامی این بیت کوین‌ها را بدزدد.

با این حال به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - که راهی برای جلوگیری از این اقدام وجود داشته باشد. در صورتی که کل جامعه بیت کوین به جمع‌بندی کلی برسند و زمان مشخصی را برای انتقال بیت کوین قدیمی به کیف پولی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - با آدرس‌های جدید در نظر بگیرند، می‌توان تمامی این ۴.۵ میلیون بیت کوین را امن کرد. این اقدام در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پاوه استان کردستان - امن کردن بیت کوین نسبت به آسیب‌پذیری آن در مقابل کامپیوترهای کوانتومی، بسیار حیاتی خواهد بود.

فعلا اما جای بیت کوین امن است، زیرا کامپیوترهای کوانتومی در حال توسعه بوده و راه طولانی در تبدیل شدن به یک تهدید را در پیش دارند. همچنین وقت زیادی مانده است تا کاربران بتوانند ذخایر خود را به آدرس‌‌های جدیدتر و امن‌تر p2pkh انتقال دهند، اما فراموش نکنید که برای این کار، هر بار باید کلید عمومی خود را منتشر کنند. این راه حل، بی‌نقص نیست ولی حداقل در چند سال آینده بیت کوین را امن نگه می‌دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone