🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25949.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

تبعیض نژادی و جنسیتی در الگوریتم های تشخیص چهره اثبات شد

الگوریتم های تشخیص چهره درگیر تعصبات نژادی، جنسیتی و سنی هستند که قابلیت اتکا به آنها را تا حد زیادی کاهش می دهد. مطالعات «مؤسسه ملی فناوری و استانداردها» آمریکا (NIST) نشان داده ویژگی هایی ...

الگوریتم های تشخیص چهره درگیر تعصبات نژادی، جنسیتی و سنی هستند که قابلیت اتکا به آنها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

مطالعات «مؤسسه ملی فناوری و استانداردها» آمریکا (NIST) نشان داده ویژگی هایی مانند سن، نژاد و جنسیت به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - شدت روی کارکرد الگوریتم های تشخیص چهره تاثیر گذارند تا حدی که برخی گروه ها را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - تا ۱۰۰ برابر بیش از گروه های دیگر به اشتباه شناسایی می کند.

NIST در این مطالعه ۱۸۹ سیستم مختلف از ۹۹ سازمان را تست کرده که تقریبا تمام الگوریتم های تشخیص چهره دنیا را پوشش می دهد. گستردگی این مشکلات به حدی است که استفاده از چنین سیستم هایی در سناریوهای حیاتی مثل مواد امنیتی و قضایی را ناممکن می سازد. قانونگذاران آمریکایی این یافته ها را «شوکه کننده» خوانده و از دولت خواسته اند در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - تصمیم خود برای استفاده از این فناوری در مرزها تجدید نظر کند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی

NIST در مطالعات خود تست های انفرادی برای تشخیص یک سوژه از روی کارت شناسایی و تست های گروهی برای تشخیص فرد بر اساس رکوردی در یک دیتابیس بزرگ را صورت داده است. در بسیاری از موارد زنان سیاهپوست آمریکایی در تست های دیتابیس به اشتباه تشخیص داده می شدند در حالی که آسیایی ها، سیاهپوستان و بومیان آمریکایی و جزایر پاسیفیک در جستجوهای انفرادی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - به اشتباه شناسایی می شدند.

در برخی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - موارد الگوریتم در مورد آسیایی ها و سیاهپوستان آمریکایی تا ۱۰۰ برابر بیش از سفیدپوستان دچار اشتباه می شد. دقیق ترین عملکرد این سیستم ها در مورد مردان میانسال سفید پوست به ثبت رسیده. یکی از کمپانی هایی که حاضر نشده سیستم خود را برای بررسی در اختیار NIST قرار دهد آمازون است که نرم افزار تشخیص چهره Rekognition را در اختیار نیروهای پلیس قرار می دهد.

محققان بر این باورند که با استفاده از مجموعه های متنوع تری از داده های آموزشی می توان این اشتباهات را کاهش داد ولی حتی در این صورت هم مشکلات دیگری مثل نقض حریم خصوصی و امنیت افراد توسط این دستگاه ها به قوت خود باقی خواهند ماند.

 

تماشا کنید: تلاش برای شکست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی - دادن Face ID، از ماسک چهره تا دوقلوهای همسان

- تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آشتیان استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone