🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25952.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رانندگان اسنپ علاوه بر اعتبار سهمیه، کمک هزینه خرید بنزین هم دریافت می‌کنند

بر اساس اعلام کارگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران)، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که در هفته حداقل ۴۷ کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷ لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت می‌کنند و این اعتبار ...

بر اساس اعلام کارگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران)، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که در هفته حداقل ۴۷ کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷ لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت می‌کنند و این اعتبار تا سقف ۱۰۰۰ کیلومتر در هفته را پوشش خواهد داد. اکنون اسنپ خبر می‌دهد در جدید‌ترین فعالیت حمایتی خود که «کمپین ۱۰۰۱» نام گرفته، درصدد است تا هزینه خرید بنزین رانندگان ناوگانش را تامین کند.

به نقل از روابط عمومی اسنپ و به گزارش دیجیاتو، باشگاه رانندگان این سامانه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هرسین استان کردستان - حمل و نقل هوشمند امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هرسین استان کردستان - شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، کمک هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای ۱۰۰۰ کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند.

آنطور که این تاکسی اینترنتی گزارش می‌دهد، تمامی رانندگان عضو ناوگان اسنپ که ۱۰۰۰ کیلومتر پیمایش هفتگی اولیه خود را فقط در سامانه اسنپ طی کرده باشند مشمول این طرح خواهند شد.

نحوه محاسبه کمک هزینه به این صورت خواهد بود که هر راننده‌ای که ۱۰۰۰ کیلومتر اولیه خود را در طول یک هفته در سفرهای اسنپی پیمایش داشته باشد، به ازای هر ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هرسین استان کردستان - کیلومترِ بیشتر، ۱۰ هزار تومان کمک هزینه خرید بنزین از سوی اسنپ در قالب اعتبار دریافت خواهد کرد.

برای نمونه راننده‌ای که در پایان هفته هزار و ۲۲۵ کیلومتر در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هرسین استان کردستان - سفرهای اسنپی پیموده باشد، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هرسین استان کردستان - بابت ۲۲۵ کیلومتر اضافه، مبلغ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هرسین استان کردستان - ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر هرسین استان کردستان - خواهد کرد. اسنپ می‌گوید که کمک هزینه محاسبه شده، شنبه هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone