🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25956.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

۲۴۲ میلیون دلار پاداش ترفیع؛ ساندار پیچای در مسیر باشگاه میلیاردرها

پیچای در پنج سال گذشته حدود یک میلیارد دلار در قالب سهام دریافت کرده تا به یکی از پر درآمدترین مدیران دنیای فناوری تبدیل شود. ساندار پیچای اوایل ماه جاری و در پی کناره گیری ...

پیچای در پنج سال گذشته حدود یک میلیارد دلار در قالب سهام دریافت کرده تا به یکی از پر درآمدترین مدیران دنیای فناوری تبدیل شود.

ساندار پیچای اوایل ماه جاری و در پی کناره گیری «لری پیج» و «سرگئی برین»، بنیانگذاران گوگل از سمت های خود در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان - آلفابت، به عنوان مدیرعامل این کمپانی منصوب شد. حالا بلومبرگ با استناد به پرونده های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان - مالی آلفابت از اعطای پاداش ۲۴۲ میلیون دلاری در کنار حقوق سالیانه ۲ میلیون دلاری به پیچای خبر داده که نشان دهنده ارتقای شرایط شغلی وی پس از انتصاب در سمت تازه است.

دریافت کامل این دستمزد و مزایا البته به معیارهای عملکردی بستگی داشته و طی بازه زمانی سه ساله به وی پرداخت می شود. آنطور که بلومبرگ می گوید بسته به عملکرد آلفابت نسبت به شاخص S&P100 وی حتی ممکن است ۹۰ میلیون دلار دیگر هم دریافت کند.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان

پیچای همین حالا هم یکی از مدیران با بیشترین دستمزد محسوب می شود. وی که از ۲۰۱۵ به عنوان مدیرعامل گوگل مشغول فعالیت است، تا کنون سالیانه ۱.۸ میلیون دلار حقوق می گرفت و قبل از آن هم دستمزدی ۶۵۰ هزار دلاری داشت. البته وی در این مدت مزایای شغلی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان - فوق العاده ای داشته که اغلب - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان - به صورت سهام در اختیارش قرار گرفته، برای مثال باید به دریافت ۴۵۰ میلیون دلار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان - در سال ۲۰۱۴ و ۳۰۰ میلیون دلار دیگر در سال های بعد - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان - اشاره کرد که در مجموع ثروتش را به یک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان - میلیارد دلار رسانده است. هرچند ارزش دارایی وی تقریبا ۱.۵ درصد پیچ و برین است اما این مزایا آنقدر زیاد بوده که پیچای سال قبل پیشنهاد دریافت مجدد پاداش در قالب سهام را رد کرد.

علنی شدن پاداش ساندار پیچای ممکن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان - است باعث شعله ور شدن آتش مشاجرات میان کارکنان گوگل شود که همین حال هم به خاطر مسائلی مثل محدود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر لاهیجان استان گیلان - شدن گردش اطلاعات در شرکت و اتهاماتی مبنی بر آزار جنسیتی چندان اوضاع رو به راهی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone