🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25938.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

ال جی نسل جدید مانیتورهای سری Ultra را معرفی کرد

کمپانی LG به فاصله دو هفته تا نمایشگاه CES، از مانیتورهای جدید خود برای سال 2020 رونمایی کرد. در بین محصولات، نمایشگر UltraWide با درگاه تاندربولت 3، مانیتورهای گیمینگ UltraGear با پاسخ دهی 1 میلی ...

کمپانی LG به فاصله دو هفته تا نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - CES، از مانیتورهای جدید خود برای سال 2020 رونمایی کرد. در بین محصولات، نمایشگر UltraWide با درگاه تاندربولت 3، مانیتورهای گیمینگ UltraGear با پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای و نمایشگر UltraFine Ergo با رزولوشن 4K به چشم می خورند.

اولین نمایشگر ال جی برای سال 2020، مانیتور UltraFine Ergo با سایز 32 اینچ و رزولوشن 4K است. این مانیتور - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - (با کد 32UN880) روی پایه بر روی میز نصب شده و به شکل شناور حرکت می کند. پایه این مانیتور که شبیه پایه VESA است، به خلوت شدن میز و افزایش فضا کمک کرده و قابلیت حرکت افقی تا نهایتاً 280 درجه و حرکت عمودی تا 25 درجه را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - دارد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان

پنل IPS مانیتور مورد بحث 95 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - پوشش داده و از HDR10 پشتیبانی می کند. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - همچنین از چندین درگاه از جمله USB-C، DisplayPort و دو پورت HDMI برخوردار است. مانیتور UltraFine Ergo - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - برای گیم ساخته نشده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - ولی به خاطر پشتیبانی از FreeSync و پاسخ دهی 5 میلی ثانیه ای، حرف هایی برای گفتن دارد.

ال جی برای گیمرها نمایشگرهای UltraGear با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - کدهای 27GN950, 34GN850 و 38GN950 که هر کدام به ترتیب ابعادی برابر با 27، 34 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - و 38 اینچ دارند را در نظر گرفته است. این نمایشگرها تفاوت چندانی با محصولات همین خانواده که اواخر خرداد ماه امسال معرفی شدند، نداشته و همچنان پنل IPS با پاسخ دهی بسیار سریع - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - 1 میلی ثانیه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - ای را ارائه می کنند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان

هر سه مدل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - از نرخ رفرش 144 هرتزی (با قابلیت اورکلاک تا 160 هرتز) برخوردار بوده و با G-Sync سازگارند. در صورتی که کاربر روشنایی بیشتری بخواهد، باید مدل های 27 یا 38 اینچی را انتخاب کند که از DisplayHDR 600 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - پشتیبانی می کنند. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - مدل 34 اینچی از DisplayHDR 400 پشتیبانی می - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - کند.

ال جی کاربرانی که به دنبال مانیتور اولترا واید هستند را نیز فراموش نکرده و برای این دسته از خریداران نمایشگر Curved UltraWide (38WN95C) با ابعاد 38 اینچ را در نظر گرفته است.

این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - مدل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - ویژگی هایی همچون پنل IPS با رزولوشن 3840 در 1600 پیکسل، پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای، سازگاری با G-Sync و پشتیبانی از DisplayHDR 600 را به ارمغان آورده و 98 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. یک پورت تاندربولت 3 نیز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - در این مدل تعبیه شده که آن را برای کاربران مک نیز مناسب می کند.

ال جی تاکنون سخنی از قیمت نمایشگرهای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - یاد شده به میان نیاورده ولی می توان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آستارا استان گیلان - حدس زد که ارزان قیمت نخواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone