🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25940.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هک جدیدترین نسخه iOS با ابزار ۱۵۰۰ دلاری روس‌ها

یک کمپانی امنیتی روسی به نام Elcomsoft روش جدیدی را برای نفوذ به آیفون های لاک شده پیدا کرده است. Elcomsoft که در زمینه توسعه نرم افزارهای ویژه جرم یابی دیجیتال برای دولت و سازمان های ...

یک کمپانی امنیتی روسی به نام Elcomsoft روش جدیدی را برای نفوذ به آیفون های لاک شده پیدا کرده است.

Elcomsoft که در زمینه توسعه نرم افزارهای ویژه جرم یابی دیجیتال برای دولت و سازمان های مجری قانون فعالیت دارد، از توسعه ابزاری به نام iOS Forensic Toolkit خبر داده که قادر به استخراج - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - برخی داده ها از آیفون ها و آپیدهای لاک شده در حالت BFU است. BFU به حالتی گفته می شود که کاربر بعد از روشن کردن یا ریستارت آیفون هنوز دستگاه را آنلاک نکرده است. در این حالت دستگاه در ایمن ترین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - مود قرار دارد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران

اگر آیفون را ریستارت کرده و قبل از آنلاک با شما تماس گرفته شود، به جای نام - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - مخاطب در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - بخش نوتیفیکشن شماره تماس گیرنده نمایش داده می شود. دلیل این مساله این است که مخاطبان ذخیره شده در گوشی های اپل تا زمانی که قفل صفحه باز نشود، به صورت رمزنگاری شده باقی می مانند.

به عبارت دیگر با وارد کردن رمز صفحه، کلید رمزنگاری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - تولید شده و پس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - از آن فرایند رمزگشایی سیستم فایل شروع می شود. با این حال Elcomsoft پی برده که امکان دسترسی به برخی داده های keychain یا همان محل نگهداری پسورد و دیگر اطلاعات حفاظت شده پیش از آنلاک گوشی وجود دارد. این داده ها شامل رمز عبور و نام کاربری ایمیل است.

iOS Forensic Toolkit با تکیه بر یک آسیب پذیری به نام Checkm8 توانسته از سدهای امنیتی این دستگاه عبور کند که بوت رام آیفون و آیپد را هدف قرار می‌دهد. سوءاستفاده از این اکسپلویت هم مستلزم نصب جیلبریک Checkra1n است که در همان حالت BFU قابل اجرا است.

با استفاده از این روش می توان به آیفون های با iOS - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - 13.3 نفوذ کرد اما برخی دستگاه های مجهز به چیپست A12 مثل آیفون - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - XR یا تراشه U1 مثل آیفون ۱۱ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - در برابر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آمل استان مازندران - آن مصون هستند. Elcomsoft قیمت iOS Forensic Toolkit را ۱۴۹۵ دلار اعلام کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone