🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  3. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23613.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اندی رابین تصاویری از اسنشال فون جدید با ظاهر عجیب و غریب منتشر کرد

شرکت اسنشال (Essential) تصاویری از گوشی بعدی خود با شکلی عجیب و طویل منتشر کرده است. این گوشی در حال حاضر مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشته و احتمالاً با چیپست اسنپدراگون 730 به بازار ...

شرکت اسنشال (Essential) تصاویری از گوشی بعدی خود با شکلی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - عجیب و طویل منتشر کرده است. این گوشی در حال حاضر مراحل آزمایشی را پشت سر گذاشته و احتمالاً با چیپست اسنپدراگون 730 به بازار عرضه خواهد شد.

تا کنون گوشی با شکل هایی عجیب و غریب را دیده ایم اما محصول جدید شرکت اسنشال یکی از عجیب ترین ها لقب می گیرد. «اندی رابین»، یکی از بنیانگذاران اندروید و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - مدیرعامل شرکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - اسنشال تصاویری از گوشی جدید این شرکت روی توییتر قرار داده که ظاهر عجیب و غیرمتعارف آن بیننده را غافلگیر می کند:

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گوشی به طرزی غیر عادی طویل است. همین عامل روی رابط کاربری نیز تاثیر گذاشته و آنرا متناسب با نمایشگر تغییر داده است. - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - در تصویر اپلیکیشن های کارتی شکل با دکمه های بسیار بزرگ را می بینیم که بیننده را یاد ساعت های هوشمند می اندازد.

در سمت راست فریم گوشی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - دکمه ولوم و در پنل پشتی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - حسگر اثر انگشت به چشم می خورد. بالای این حسگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - نیز دوربین تکی تعبیه شده است. نکته دیگری که در تصاویر دیده می - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - شود رنگ های براق گوشی است که با تغییر زاویه دید رنگ آنها نیز عوض می - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - شود.

سخنگوی شرکت اسنشال ضمن تایید این نکته که گوشی بعدی این شرکت ظاهری - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - همانند تصاویر فوق خواهد داشت، در مصاحبه ای گفت:

«ما روی گوشی جدیدی کار می کنیم که در حال حاضر آزمایشات اولیه را پشت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - سر می گذارد. در آینده جزییات بیشتری از آن منتشر خواهیم کرد.»

چند ساعت پس از مصاحبه فوق، شرکت اسنشال تصاویر تازه ای از اسنشال فون جدید منتشر و اسم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - رمز آنرا «Project Gem» معرفی کرد:

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان

با استناد به سایت XDA Developers، می توان در اسنشال فون جدید با ضربه زدن روی قسمت برآمده در پنل پشتی، دستیار صوتی را فعال کرد. همچنین به حالت واکی تاکی با حسگر اثر انگشت نیز اشاره شده است. این گوشی چیپست میانرده اسنپدراگون 730 را خواهد داشت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - که با توجه به کاربری گوشی که بیشتر به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر تایباد استان خراسان - عنوان دستیار و گوشی دوم طراحی شده، منطقی به نظر می رسد.

یکی از کاربران سایت XDA نام تجاری «GEM» را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا (UPSTO) شکار کرده که توسط شرکت اسنشال به ثبت رسیده است؛ بنابراین احتمالاً نام نهایی گوشی همین خواهد بود.

«اندی رابین»، خالق اندروید اوایل آذر ماه 96 به دلیل رسوایی جنسی شرکت گوگل را ترک و شرکت اسنشال فون را تاسیس کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone