تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24392.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

برای اولین بار ارزش آسیب پذیری های اندروید از iOS بیشتر شد

گوشی‌های آیفون سال‌هاست که به عنوان امن‌ترین دستگاه‌های همراه شناخته می‌شوند و لایه‌های امنیتی که برای iOS در نظر گرفته شده پیدا کردن آسیب‌پذیری را در آن‌ها را به کار سختی تبدیل کرده است. این ...

گوشی‌های آیفون سال‌هاست که به عنوان امن‌ترین دستگاه‌های همراه شناخته می‌شوند و لایه‌های امنیتی که برای iOS در نظر گرفته شده پیدا کردن آسیب‌پذیری را در آن‌ها را به کار سختی تبدیل کرده است. این در حالیست که اندروید در مقابل رخنه‌ها آسیب‌پذیرتر نشان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - داده و به همین دلیل تا به حال آسیب پذیری های iOS در بازارهای زیرزمینی با قیمت گرانتری به فروش می‌رسیدند.

با این حال طی ماه‌های اخیر و با وجود رخنه‌های متعددی که اسمارت‌فون‌های محبوب اپل با آن رو به رو شده‌اند برای اولین بار آسیب‌پذیری iOS ارزانتر از اندروید به فروش می‌رسد. بر همین اساس اخیرا وبسایت Zerodium که یکی از بزرگترین دلالان آسیب‌پذیری‌های امنیتی به حساب می‌آید قیمت رخنه‌های امنیتی iOS که بدون نیاز به هیچ عملی کنترل کامل دستگاه را در دست می‌گیرند با قیمت 2 میلیون دلار و همین رخنه‌ها را در اندروید با قیمت 2.5 میلیون دلار به فروش می‌رساند.

علاوه بر این Zerodium قیمت آسیب‌پذیری iOS که با یک کلیک (از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - طریق مرورگر) فعال می‌شود را از 1.5 میلیون به 1 میلیون دلار کاهش داده است. بر اساس گفته‌های «چائوکی بکرار» بنیانگذار Zerodium این کاهش قیمت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - به خاطر سیل آسیب‌پذیری‌های روز صفر iOS است که به سمت بازار سرازیر شده:

بازار آسیب‌پذیری‌های روز صفر با انبوهی از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - آسیب پذیری های iOS که بیشتر در زنجیره‌های Safari و iMessage به چشم می‌خورند پر شده است. دلیل اشباع بازار در این حوزه از افزایش توجه محققان به بررسی و تفحص iOS ناشی می‌شود. آن‌ها امنیت iOS را - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - کاملا تخریب کرده‌اند و آنقدر آسیب‌پذیری آیفون در بازار وجود دارد که ما بسیاری از آن‌ها را رد می‌کنیم.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران
جدول نرخ آسیب‌پذیری‌ها در Zerodium

این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - وضعیت گویا برای اندروید صادق نیست و به گفته بکرار پیدا کردن یک زنجیره کامل آسیب‌پذیری در آن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - بسیار سخت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - شده است. او می‌گوید تا وقتی که اپل فکری به حال آسیب - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - پذیری های iOS  در زنجیره‌های سافاری و iMessage  نکند، رخنه‌های اندروید در بازار با قیمت بیشتری به فروش می‌رسند.

شرکت دیگری که در حوزه فروش آسیب‌پذیری‌های روز صفر فعالیت می‌کند Crowdfense است - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - و تمرکز بیشتر آن روی فروش این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - رخنه‌ها به دولت‌هاست. مدیر این شرکت «آندره‌آ زاپارولی مانزونی» هم صحبت‌های مدیر Zerodium - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - را تأیید کرده و می‌گوید که در حال حاضر بازار از آسیب‌پذیری‌های iOS اشباع شده است.

البته او بیان می‌کند که بسیاری از این آسیب‌پذیری‌ها کامل نیستند و ارزش زیادی ندارند. برخی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - از محققان در تلاش هستند تا پول زیادی برای کارشان دریافت کنند اما خیلی از آن‌ها موارد مد نظر را ارائه نمی‌کنند. چنین تلاش‌هایی هم یکی از عواملی است که باعث به وجود آمدن سر و صدای زیاد در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - بازار شده است.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشت این است که Zerodium و Crowdfense تنها دو شرکت فعال در بازار دلالی آسیب‌پذیری‌ها هستند و ممکن است این داستان جنبه‌های ناشناخته دیگری هم داشته باشد.

با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - این اوصاف اپل هم بیکار ننشسته و جایزه برنامه شکار باگ خود - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - را دو برابر کرده و به کسانی که رخنه‌های iOS راگزارش کنند جایزه بیشتری می‌دهد. - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر قائمشهر استان مازندران - بعلاوه این شرکت برنامه‌ای با نام iOS Security Research Device هم به راه انداخته تا در شناسایی و برطرف کردن باگ‌های امنیتی iOS راهگشا باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone